Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

baby

  8-10-2009 12:01:48
3 april 2009, de dag van ons leven. Welgeteld 188 dagen geleden stapten mijn man en ik in het huwelijksbootje. Twee weken voor ons huwelijk ontdekten we dat we zwanger waren!! Dit maakte onze trouwdag nog intenser, wetende dat ons eerste kindje in mijn buik beginnen te groeien was.
Intussen zijn we heel wat maanden verder en het huwelijk is het beste wat ons overkomen is. Zoveel mooie herinneringen, zoveel intens geluk, echt bij elkaar horen en dit wordt nu binnen een kleine 5 weken bezegeld met de geboorte van ons eerste spruitje.
Aan al de mensen die het soms wat moeilijker hebben met bepaalde voorbereidingen van hun huwelijk, genieten is de boodschap. Laat niet alles aan je hart komen, want het is de mooiste dag voor je vriend en jezelf!! Het leven is te mooi en te kostbaar om je druk te maken in schoonmoeders die niet mee willen of zich teveel bemoeien, om je druk te maken in praktische beslommeringen.

Een zeer gelukkige getrouwde hoogzwangere!!

Inge

Inge
3-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 905


sofie
24-10-2009
 Meld misbruik8-10-2009 12:11:02

proficiat inge!!! geniet ook maar van je kleine spruit, want ze zijn héél snel groot hoor
succes met de bevalling

sofie 24-10-09



Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik8-10-2009 12:20:17

Gefeliciteerd van hieruit!
Wat leuk om te lezen, alweer iets om naar uit te kijken, momenten om te koesteren.

Denk dat je mijn bericht misschien gelezen hebt... schoonmoeders... maar als ik dit lees krijg ik nog meer zin om er mee door te gaan.
Het leven is inderdaad te mooi om je druk te maken.

Heel veel geluk samen!



Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik8-10-2009 12:46:49

Oooh, Inge,

Zo mooi, zo leuk!! Dat wil ik ook!!!

Wendy



Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik8-10-2009 12:58:50

Vijf weken... dat begint af te korten! Nog heel veel succes en eens je kleine spruit er is : genieten!!! Want voor dat je het weet zijn ze groot.



Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik10-10-2009 11:17:33

Inge,

Hier hetzelfde verhaal. 4 weken voor ons huwelijk was ons eerste testje positief!
Het was een super gevoel wetende dat we met ons drietjes zijn getrouwd!
De foto's zijn ook echt super, mijn man had de hele tijd zijn hand op mijn buikje. Daardoor wisten de meeste al hoe laat het was ;-).
Bij ons staan er nog 10 weken op te teller.
Geniet er nog van!

groetjes
Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...