Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket weggooien

  7-10-2009 12:14:20
Hey, zijn er onder jullie nog die hun bruidsboeket gaan weggooien?

Wanneer doen jullie dit juist ongeveer?

Daisy

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1090


Petra
2-10-2009
 Meld misbruik7-10-2009 12:18:08

ik kon het niet over mijn hart krijgen om het weg te gooien, maar heb wel een boeketje van men bruidsmeisje gegooid! was minstens even leuk. men man heeft men kousenband gegooid. Wij hebben het gedaan iets na 12 uur, toen het feest volle bak bezig was



Noortje
17-7-2010
 Meld misbruik7-10-2009 12:55:36

Hallo,
ik zou dit ook willen doen, maar ik denk dat ik een kleiner (goedkoper) boeketje ga gooien dan, maar ik zou ook niet weten wanneer dat juist gedaan wordt.
Ik veronderstel dat we dat geen doen nadat ons dessertbuffet geopend is,..

groetjes,
Noortje



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik7-10-2009 13:23:41

hey,

ik zou dat ook willen doen. Ik dacht al om twee boeketjes te laten maken. Ik zou het doen juist voor de openingsdans.

groetjes



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik7-10-2009 14:02:28

Ik heb dit op onze trouw ook gedaan en iedereen vond het heel leuk! Dit gebeurde ongeveer een uurtje na de openingsdans denk ik. Het grappige was dat mijn boeketje boven op een rooster was beland waar de verlichting aan hing :-)
Ik had er persoonlijk geen probleem mee om het weg te gooien. Ik wilde het toch niet laten drogen en de dag erna is het toch verwelkt.



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik7-10-2009 14:50:36

Hey ik ben dit weekend getrouwd en had een valse bloemen in boeketvorm gekocht zodat de persoon die dit vangde er een toffe herinnering aan had. De DJ, die al veel trouwfeestervaring had, had ons aangeraden om al die dingen te doen voor dat de dansavond begint omdat het zonde is om die danssfeer stop te zetten om dat te gooien. Wij hebben dat bijgevolg net voor onze openingsdans weggegooid en het was lachen!

Echt tof om te doen...

Succes nog!
Katrien
4 dagen getrouwd
michael-katrien.onzebruiloftsite.nl



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik7-10-2009 16:54:36

Ook ik zou het weggooien, wil niet alles als herinnering gaan houden, wordt wat veel met foto's/video, trouwkleed, uitnodiging, sfeer die je in je opgenomen hebt, etc...maar bovenal.. de RINGEN! :)

(Vind dat er wel weer wat perk gesteld mag worden aan al dat bijhouden, maar ieder zijn ding hé!)

Bovendien verwelken bloemen toch en ik vind het belachelijk veel geld dat ze vragen om 't te laten drogen.
Doe mij dan maar 't plezier van ze weg te gooien! :)



daisy
27-8-2010
 Meld misbruik7-10-2009 18:38:37

hoi daisy

ik ga een snoepboeketje weggooien :-)


groetjes van ook een daisy



Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik8-10-2009 14:41:39

wij hebben een kleinere versie van het bruidsboeket laten maken om weg te gooien, het was exact hetzelfde maar dan kleiner, het was wel leuk, weinig mensen hadden het zelfs maar opgemerkt dat het een ander was :D
Wij hebben dat gedaan omdat we mijn boeket op het graf van mijn peter wouden leggen die vorig jaar overleden is.



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik8-10-2009 19:04:31

Hey Sylvie,

ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind dat symbool weel héél erg mooi, dat is 'n kei-mooi gebaar!

Thx voor de tip!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...