Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleedje gevonden :)

  6-10-2009 18:08:52
Ik heb vandaag heeeeel veel kleedjes gepast, zowel bij Cermo in Turnhout, als bij Lilian Claes in Herentals. Ik kan van beide winkels alleen maar positief zijn! We werden heel hartelijk ontvangen en heel goed geholpen.

Ik heb uiteindelijk een kleedje gekozen bij Lilian Claes.
Het is er eentje geworden van Leijten, en het zat echt perfect, voelde zalig aan, en flatteerde mijn figuur zelfs :-)

24 februari heb ik eerste pas :-) En ik mocht nog wel afvallen, maar niet meer bijkomen van de naaister ;-) (ben nog volop aan het dieten, 9kg is er al af)

Het was echt een superleuke dag, voelde me ongeloofelijk goed (ja, die 9kg minder is echt wel duidelijk te merken), en ben superblij dat mijn kleedje is besteld!

Groetjes
Lien
7/5/2010

Lien
7-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1063


Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik6-10-2009 18:53:37

Hey, mag ik vragen welk kleedje van Leijten het voor jou geworden is? Ik heb gekozen voor het model GL72187, van de collectie van 2010. Ik vind het een hele mooie collectie! In mijn geval verdoezelt het kleed de minder leuke delen van mijn lichaam en da vind ik super! Ik ga ook alleen nog maar afvallen tegen da ik mag gaan passen, dus dan gaat het mij nóg mooier staan!!
In ieder geval een dikke proficiat en nog veel voorbereidingsplezier!
Wendy
07/08/10


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...