Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Just married

  5-10-2009 17:04:03
Hallo iedereen
zoals beloofd hier mijn verslag!

2 dagen geleden ben ik getrouwd (zaterdag 3 oktober). Het weer was niet optimaal, lichte regen, veel wind en veel wolken...
Maar niets kon mijn dag stuk maken. Had die nacht heel slecht geslapen omdat ik niet meer gewoon was om thuis te slapen hehe
maar om 7u opgestaan, om 7u3O kwam de videograaf aan en toen zijn we tegen 8u bij de kapper gegaan. Ze hebben mijn haar echt mooi opgestoken
en was bij de bloemist een bloemstukje gaan halen voor in mijn haar en dat was ook super mooi.

Dan terug naar huis gekeerd en mij laten schminken door Erika (Esthetic Solutions in Wolvertem)en al zeg ik het zelf: het was beeldig!
Toen ik mijn kleed aantrok kwam de fotografe aan tegelijk met Michael (mijn man hihi) Iedereen stond vervolgens klaar in de gang om ons
eerste moment mee te maken, als ik van de trap kom. Het was echt pakkend, mijn ventje zag er beeldig uit, net als mijn boeket.

Dan zijn we in de Ford Mustang cabrio gestapt (was toen wel toe, 't was kouuuud) op weg naar het gemeentehuis. Dat is allemaal redelijk snel gegaan!
Leuk om heel de familie daar te zien!

In de middag iets kleins gegeten met lekkere soep van de oma en dan hebben we alle familiefoto's genomen (net toen het niet regende).
Ben benieuwd naar het resultaat!

De kerkelijke trouw was voor mij heel belangrijk. Er was redelijk wat volk (tegen het einde zat de kerk vol) en het was echt een mooie mis!
Ik had het even moeilijk tijdens het uitspreken van mijn gelofte maar wat mij het meeste heeft ontroerd (net als bij iedereen trouwens)
is de tekst die mijn broer op het einde heeft gelezen. Hij begon zelf te wenen van geluk en het was echt zo ontroerend.

Daarna hebben we onze fotoshoot gedaan, was super om te doen! Kijk uit naar het resultaat!

De receptie was echt AF ! We hadden een jazzband ingehuurd en die hebben dat fantastisch gedaan (Jazzible).
De catering was ook geweldig, het ging allemaal door in Hof Ten Eenhoorn te Asse (echte aanrader).
De receptiezaal is volledig vernieuwd en echt een paradijs en het eten is er overheerlijk.
Het diner was bijgevolg supergezellig en heel lekker (hoewel ikzelf niets door mijn keel kreeg op dat moment...)

Dan enkele speciale actjes van mijn vrienden en mama en daar was 'le moment suprême'... onze openingsdans.
Het was redelijk uniek en we hadden het voor iedereen verzwegen ;)
Het was eerst een tango op "Vous permettez, Monsieur" vervolgd door een ontploffing en de echte openingsdans
namelijk een Rumba op "I want to spend my lifetime loving you" van Marc Anthony en Tina Arena.

Het was echt suuuuper leuk!

Het feestje ging door tot 4u30 en we sliepen tegen 5u!
De dag erna ben ik nog een fotoshoot gaan doen om mijn grootste droom te laten uitkomen!
Ben met mijn kleed te paard gegaan en heb enkele prachtige beelden.

Jullie kunnen al enkele foto's zien op onze site: "michael-katrien.onzebruiloftsite.nl"
maar er zullen er nog volgen, het zijn vooral de voorbereidingsfoto's van onze dag die erop staan en onze eerste beelden samen.

Aan iedereen die nog gaat trouwen ga ik nu eens iets zeggen wat niemand anders zegt:
Als alles goed is voorbereid en alles goed verloopt, dan voel je die dag echt voorbijgaan!
Ik heb die dag van elk moment genoten en alles bewust meegemaakt.
Elke minuut van de dag was zo magisch en de dag duurde echt suuuperlang (+ nacht natuurlijk erbijgerekend)

Ik ging met een tevreden gevoel naar bed... Ik zal er nog lang over wegdromen!

Veel plezier aan iedereen en als ik nog met iets kan helpen, je mag het altijd vragen!

Vele groetjes
Katrien en Michael

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1455


sofie
24-10-2009
 Meld misbruik5-10-2009 17:10:26

proficiat!!! wij trouwen binnen 19 dagen, superspannend, maar alles is geregeld dus het zal wel loslopen denk ik , we tellen af hé...
sofie en hans 24-10-09



tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-10-2009 17:26:46


Eerst en vooral : VAN HARTE GEFELICITEERD !
Jullie zagen er stralend uit allebei, en zoooo happy :D
Het voornaamste is dat jullie een perfecte dag gehad hebben en met een voldaan gevoel konden gaan slapen ! Geniet nog maar fijn van de wittebroodsweken en leef lang en gelukkig !
Van harte.




An
10-10-2009
 Meld misbruik5-10-2009 18:49:04


mooie foto's! ben benieuwd naar nog :-)

ben vooral benieuwd naar de foto's in de regen :-) heeft ook zijn charme's. alhoewel we toch nog altijd liever anders hebben natuurlijk.
toch hebben jullie ervan genoten en dat telt!

bij ons binnen 5 dagen...

An



Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik5-10-2009 21:15:15

Hey,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Zoals ik kan lezen was het een perfecte dag, geniet er nog van.

Vele groetjes Jessica
26/11/2009



KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik5-10-2009 21:17:42

Proficiat, mooie foto's!!
Ik vind je haar ook erg mooi gedaan, bleef dat bloedstukje in je haren goed zitten en mooi uitzien?
Grtjs
Karin



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik6-10-2009 16:36:05

Hey!

bedankt iedereen!

Voor dat bloemstukje, dat is speciaal gemaakt om in het haar te steken,
je kan dat aan de bloemist vragen. Het is enorm goed blijven steken en het bloemetje was nog even mooi als toen ik het ben gaan afhalen.
Zeker de moeite om te doen!

Succes aan iedereen met de komende trouwen!

Groetjes
Katrien
Nu 3 dagen getrouwd se



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik17-9-2013 13:15:30

Vanwaar haalde jullie je ford mustang? wij zouden ook
graag een ford mustang huren voor onze trouw :)

alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...