Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanrader trouwkleed

  5-10-2009 10:08:20
Natuurlijk was ik het belangrijkste nog vergeten. Ik had een kleedje van Dianna David, volledig op maat en naar wens gemaakt. Ik was supertevreden. Ontzettend goede kwaliteit, heel vriendelijke mensen, superzaak, perfect tot in de details! zeker de moeite om eens binnen te springen, heel originele ontwerpen en toch klassiek/modern. je uiteindelijke kleedje is hoe dan ook uniek en niet te vergelijken met andere merken! Ik voelde me er geweldig in (hm eigen stoef stinkt ma bon, iemand moest het toch zeggen hihi)
vele groetjes


marijke
13-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 977


Han
18-7-2009
 Meld misbruik5-10-2009 14:07:12

Dag Marijke,

ook wij trouwden in de zomer in Hof te Rhode, en we zijn ontzettend tevreden over ons feest. Ik kan alleen maar beamen dat je daar een heel goede service krijgt, lekker eten, super muziek,.... We hadden op voorhand duidelijke afspraken gemaakt met de zaal en dankzij die afspraken is alles vlot verlopen (wel belangrijk dus om alles eventjes op papier te zetten!).
Mijn kleed was van Marylisse en ik voelde me een prinses (nooit op voorhand gedacht, trouwens, dat ik dat gevoel ging krijgen). Dankzij onze fotograaf, geniet ik nog bijna elke dag opnieuw van deze speciale dag.
Ik wou ook eerst gaan kijken bij Dianna David, maar het leek me nogal duur en wij moesten toch een beetje ons budget in het oog houden.

Groetjes, Han


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...