Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

  17-10-2005 15:16:36
Hallo,

Ik had al eens op het forum gezet dat ik op zoek ben naar bruidsschoenen en of iemand hier soms tips voor heeft? Ik heb dan een paar namen doorgekregen van schoenwinkel die daarvoor gekend zijn, maar die zijn wel héél ver voor me.
Heeft er soms iemand tips van schoenwinkels in regio Oost-vlaanderen waar ze zouden bruidsschoenen verkopen.
Ik heb mijn kleed gevonden bij Pierre Yves in Aalst en daar hadden ze ook wel schoenen , maar wel héél duur. Daarmee dat ik eens wou kijken in andere winkels. Maar ik kan toch moeilijk een andere winkel van trouwkledij binnenstappen enkel en alleen voor mijn schoenen???? Ik moet ze hebben tegen mijn eerste pas in januari, dus ja zit volop in de wintercollectie.
Heeft iemand tips?

Mieke
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1357


nele
20-5-2006
 Meld misbruik17-10-2005 15:42:36

hey mieke,

mijn broer trouwde vorige week en zijn vriendin kocht haar schoenen in de berca, en echt waar, ze waren prachtig en zagen er net uit als deze die je in de bruidswinkels vindt. Dus misschien is dat een optie. Veel succes in je zoektocht.

nele
20 mei 2006



Els
1-4-2006
 Meld misbruik17-10-2005 16:33:22

Ik heb de mijne gewoon in een schoenwinkel gekocht, ze zijn van gabor en staan dus voor comfort (wat ik toch wel noodzakelijk vind), nu heb ik die wel in augustus nog gekocht, maar ik zou durven een schoenwinkel binnenstappen en eens vragen wat ze nog hebben staan, die zomercollectie staat niet in de etalage, maar ze hebben vaak nog wel in hun stock wat schoenen staan hoor, maar dan moet je er wel even op aandringen, heb ik al gemerkt!



Elke
11-11-2005
 Meld misbruik17-10-2005 16:35:55

Hallo Mieke,


Ik trouw op 11 november. Ik wou geen zo'n klassieke trouwschoenen. Ik wou er ook geen 200 euro aan uitgeven. Toen ik in juni nieuwe zomerschoenen ging kopen zag ik in die schoenwinkel mooie bleke schoenen. Omdat het schoenen waren van vorig jaar heb ik ze ook nog aan halve prijs gekregen een meevaller dus. Ik kan jou alleen maar aanraden van in alle schoenwinkels die je tegenkomt eens rond te kijken. Misschien kan je ook eens aan de verkoopsters vragen of ze geen bleke schoenen meer hebben van een vorige collectie.

Veel succes met jouw zoektocht.

Groeten

Elke



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik17-10-2005 17:38:19

Ik heb gehoord dat er in Wijnegem shopping-center wel veel schoenwinkels zijn. Tis niet in Oost-Vlaanderen, maar je kan er wel een leuk dagje shoppen van maken natuurlijk!!




vanessa
12-8-2006
 Meld misbruik17-10-2005 19:51:58

Hallo,

In Sint-Gillis bij Dendermonde heb je Moernaut. Daar hebben ze bruidsschoenen (prijsklasse 100 euro en meer).
Leuke winkel, vlotte persoonlijke bediening! Zeker een bezoekje waard!

Groetjes,
Vanessa



anja
12-8-2006
 Meld misbruik19-10-2005 9:18:25

hallo,
ikzelf werk in een schoenwinkel(brantano)en we hebben elk jaar wel een paar modellen die veel worden gekocht als bruidschoenen.en zijn belange niet zo duur als in de bruidswinkels.als ze niet in de rekken staan moet je maar alvast eens vragen of ze er in stock hebben staan of eens kijken op de website.ga ook mijn schoenen daar kopen



Karolien
19-5-2007
 Meld misbruik2-11-2006 19:07:09

Hallo,

Toevallig zit ik met hetzelfde probleem: 1e pas in januari en kledij gekocht bij Pierre Yves... Waar heeft u uiteindelijk uw bruidsschoenen gehaald?

groeten,
Karolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...