Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen gevonden!

  17-10-2005 13:35:20
Joepie! Zaterdag zijn we onze ringen gaan bestellen bij Wim Meeussen in Antwerpen. In tegenstelling tot wat ik verwacht had, hebben we heel snel onze droomringen gevonden. Ik vind wel meerdere dingen mooi, maar m'n vriend... Uiteindelijk zijn het witgouden geworden en in de mijne zit een steentje. 'k Kan bijna niet wachten om ze te gaan halen! :-)
'k Had wel niet verwacht dat de ringen van Wim Meeussen zó populair zijn: heel de winkel stond vol met koppels die hun trouwringen kwamen kiezen! Maar ze maakten wel genoeg tijd voor ons, we hebben heel rustig mogen kiezen, alles passen... Ja, 'k was heel gelukkig :-)
Weeral iets dat we van ons lijstj mogen schrappen. Nu nog het kostuum voor m'n vriend, de uitnodigingen, de huwelijksreis, de kleedjes voor de bruidskindjes, mijn schoenen en lingerie, ... ooh, help, straks geraak ik weer in paniek! :-)

Volgende item op ons lijstje zijn de uitnodigingen. Wij zijn allebei amateurfotografen en zouden graag iets met een foto (of een aantal foto's) doen. weet iemand waar ik ideetjes kan vinden?

Groetjes,
Sylvie

11/03/2006

Sylvie
11-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 532


mirella
3-12-2005
 Meld misbruik17-10-2005 16:10:09

Onze ringen komen ook van Wim en ze zijn gewoon PRACHTIG !
Veel succes met de voorbereidingen.

groetjes
Mirella
3-12-2005



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik17-10-2005 16:52:37

Onze ringen komen ook van daar.
inderdaad: prachtige ringen!


Groetjes

Vanessa
09/09/05



julie
4-8-2006
 Meld misbruik8-2-2006 14:00:56

Hallo!
Mijn vriend en ik zoeken momenteel ook naarstig naar ringen. 4 augustus trouwen we. We hebben de ringen van W. Meeusen ook gezien en we vinden ze geweldig. Vandaag gaan we eens kijken naar die van Gerda De Vrij (zien er ook heel mooi uit), maar ik hoop op een tripje naar Antwerpen binnenkort. Een collega van me trouwt ook binnenkort en zij vond de ringen van Wim Meeusen te dun om een heel leven mee te gaan. Wat denken jullie? En mag ik zo indiscreet zijn om te vragen binnen welke prijscategorie die ringen zich bevinden? Tot slot: hoe lang duurt het eer de ringen gemaakt zijn? Bedankt!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...