Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen grote dag!

  2-10-2009 22:48:49
Zo hier ben ik dan, ik kon het niet laten om voor het slapengaan nog even hier een berichtje achter te laten.

Ik ben heel kalm, alles is prima in orde komen met de voorbereidingen. Heb echt genoten van die maanden die voorafgingen en kijk ontzettend hard uit naar morgen.

Het weer gaat meevallen, iedereen is gelukkig, het zal een prachtige dag worden!

Bedankt aan iedereen die me hier op de site hebben geholpen!

Het verslagje zal zeker snel volgen daar wij niet op huwelijksreis vertrekken, althans niet direct!

Vele groetjes vanuit Meise!
Katrien & Michael (die bij hem thuis slaapt hihi)

michael-katrien.onzebruiloftsite.nl

3 oktober 2009

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1050


Stien
21-8-2010
 Meld misbruik2-10-2009 23:54:21

Hoi Katrien,

veel succes morgen he. En alvast een dikke proficiat.

Grtjs,

Stien
21/08/2010



Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik3-10-2009 8:22:15

Hallo,

Vandaag is dus de dag. Hopelijk heb je goed kunnen slapen. Bij staan er 54 dagen op de teller en ben nu soms al zenuwachtig bij de voorbereidingen. In ieder geval geniet er van en ben al benieuwd naar het verslag.

Alvast een dikke proficiat aan jullie beiden.

Groetjes Jessica
26/11/2009



Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik3-10-2009 10:42:56

Hallo Katrien en Michael,

Jullie dag is nu vollop bezig...geniet ervan!!
Dikke proficiat,

Inge
Nog 7dagen!



An
10-10-2009
 Meld misbruik3-10-2009 18:27:12


Nog 7 dagen tegaan bij ons...

Jullie dag is nu volop bezig en jullie moge nu waarschijnlijk al zeggen "man" en "vrouw" !!

Bij mij voorlopig nog geen stress, hopelijk bij jullie ook een goeie nacht gehad, en niet teveel stress vandaag!

Spijtig misschien veel wind vandaag maar (bij ons hier) toch geen regen.

An
10-10-09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...