Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koekjes waarin steken??

  2-10-2009 15:33:10
Hallo,

Voor diegeene die naar de burgelijk plechtigheid komen kijken, hebben wij koekjes laten maken in de vorm van een bruidskoppeltje...
Iemand een origineel idee waar we deze in kunnen verpakken?

Plastik zakje of een organza zakje liever niet...
Doosje mss?

Alvast bedankt.

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1151


barbara
17-7-2010
 Meld misbruik2-10-2009 15:34:15

In de AVA hebben ze zeer leuke zakjes en doosjes...



tami
26-6-2010
 Meld misbruik2-10-2009 16:00:25


Hallo Tess,

ken natuurlijk de grootte van de koekjes niet maar is een verpakking in zilverpapier met een wikkel er omheen(zoals chocoladetabletten) geen optie ? Of zonder wikkel maar met een mooi breed (wit) organzalint ?

Groetjes





Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik2-10-2009 18:17:13

Misschien vind je hier wel iets leuks tussen: http://www.trouwartikelen.nl/huwelijks-bedankjes-bruilo...

Groetjes

Sarah



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik3-10-2009 15:12:10

Wij hadden gelukskoekjes laten maken en deze in take-away doosjes verpakt. Ik weet niet meer via welke website ik ze heb besteld, maar als je googled op "take-away boxes", dan zal je zeker een aantal websites tegenkomen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...