Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk gevonden !!! van de eerste keer.

  16-10-2005 19:47:12
Hallo,
Ik ben zaterdag met mijn mama en toekomstige schoonmama gaan kijken voor een trouwjurk in Bree bij Couture Paule. Het was de eerste keer dat ik ging. Ik heb zeker 14 jurken gepast. De verkoopsters waren supervriendelijk ... elk kleedje dat ik wilde passen, mocht ik aan trekken.
Van tevoren had ik gezegd dat ik zeker ééntje van Linea Raffaëlli of Rembo Styling wou, maar na al het passen is het compleet iets anders geworden. Heel raar maar iedereen was het eens over dit kleed.
Ik vind het alleen nergens terug: niet op internet en niet in de bruidsmagazines.
Ik ben wel superblij!!!! Het is echt een droomjurk ... ik kan niet wachten om ze de volgende keer aan te trekken.
Nu maar hopen dat ik mijn mond zo lang nog kan houden ....

Silvia
28-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 966


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik16-10-2005 21:33:41

Van welk merk is het?

ik had er eentje van ladybird; ook niet makkelijk terug te vinden, maar na even zoeken is het toch gelukt!

Mieke

13/05/06



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik16-10-2005 21:55:37

Hoi,
Ja, ik ken dat gevoel...
Ik heb mijn kleedje deze middag gevonden, het as direct een WAUW! En dat vonden wij (mijn ma en schoonzus) ook héél tof. Ik mag terug gaan passen in maart en kan haast niet wachten.

Groetjes Cindy
24/06/2006



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik16-10-2005 22:20:38

Hey Silvia

Ik ken dat gevoel hoor, ik ben ook buitengekomen met een totaal ander trouwkleed dan ik wou maar iedereen zag het en zei waauw ...

En heb het ook verschrikkelikj moeilijk om te zwijgen tegen iedereen !

Groetjes

Lien



Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik17-10-2005 10:06:42

Mieke,

het is van Pronovias; maar ik heb al op de website gekeken en het staat er niet tussen.
Ik kan wel een catalogus bestellen misschien staat het daar wel in ...

Silvia



robben
20-5-2006
 Meld misbruik17-10-2005 11:39:31

Hey ex-klasgenootje!
Ik ga de 29ste voor het eerst kijken bij couture paule! Ben eens benieuwd! Mijn oorspronkelijke keuze is ook rembo styling, maar ja, als je het aan hebt kan het helemaal anders zijn hè!
Groetjes,

Isabelle 20/05/2006



Anja
5-5-2007
 Meld misbruik15-1-2007 11:45:23

Heb ook van de eerste keer mijn trouwjurk gevonden, wou ook persé een jurk van linea raffaëlli(heb wel schoenen van dit merk gevonden), maar stond eigenlijk niet zo goed met dergelijke jurken, heb uiteindelijk een andere droomjurk gevonden. Ben dit weekend naar de trouwbeurs geweest in Hasselt, heb mijn jurk teruggezien, vind het nog altijd de mooiste jurk, was echt in de wolken om hem nog eens te zien, want op de website staat de jurk niet zo mooi afgebeeld. Moet ook mijn mond houden, maar was zo in de wolken te zaterdag dat mijn toekomstige aan de reactie wel gemerkt heeft dat dat mijn jurk ging zijn, maar hij kan het zich toch niet meer zo goed herinneren, met of zonder sleep en de kleur, zijn eerste reactie was toch positief...
In maart mag ik mijn jurk terug gaan aanpassen en ga dan ook al een proefkapsel doen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...