Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jef Celen bezet - alterantief????

  29-9-2009 17:32:20
Hallo bruidjes

je celen is bezet op onze trouwdag. Wie heeft er ervaring met andere fotografen (niet klassieke)?
We willen geen fotoshoot want ik heb geen zin om te poseren...
Suggesties welkom!

ine

ine
27-2-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1486


jurgen

 Meld misbruik29-9-2009 18:24:20

Kijk eens op www.weddingjournalism.be
Ver weg van klassiek..



Tim

 Meld misbruik29-9-2009 19:01:02

Hallo Ine, mocht je interesse hebben kan je alvast eens een kijkje nemen op mijn blog timhuybrechts.wordpress.com .

Misschien dat het wat aansluit met wat je zoekt en dan mag je altijd iets laten weten op tim_huybrechts@hotmail.com .

Veel succes met je zoektocht!



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik29-9-2009 19:33:57

En wat is jullie trouwdag?

Wij hebben Jef Celen geboekt voor 07/08/2010. Er was eerst een koppel dat een optie had op deze datum maar gelukkig voor ons hebben die uiteindelijk een andere datum gekozen...



Kim
29-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 19:37:38

Hey, wij hebben Thierry van Fotomoment via dit forem gevonden. Onze trouw moet nog doorgaan volgend jaar, dus we moeten het nog afwachten. Maar onze eerste afspraak met hem was heel tof en we hebben er het volste vertrouwen in dat dit hele mooie foto's gaan worden. Hij neemt ook echt spontane foto's als je naar foto's van andere koppels kijkt die hij heeft genomen.
Groetjes
Kim



christ

 Meld misbruik29-9-2009 19:39:38

www.huwelijksfotografie.info

wij werken volgens uw wens...



Nathalie

 Meld misbruik29-9-2009 20:13:00

Hallo Ine,

Neem anders eens een kijkje op www.fotomeirezonne.be
Hier vind je veel foto's zodat je je een beeld kan vormen. Natuurlijk gebeurt de reportage geheel naar jullie wensen.

Groetjes,

Jaco



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 22:18:53

Ook wij hadden Jef Celen als eerste keuze maar toen hij voor onze datum bezet leek zijn we via dit forum op zoek gegaan naar een alternatief en zo uitgekomen bij Ronny Wertelaers uit Hasselt. Hij zit in dezelfde prijsklasse als Jef Celen en heeft ook meer de "spontane" stijl.



Sara
1-8-2009
 Meld misbruik30-9-2009 9:18:13

Tom Palmaers, niet twijfelen!

Sara
010809



Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik30-9-2009 10:51:39

wij hadden Thierry Botten van Fotomoment, en is echt SUPER! Alles perfect in orde, prachtige foto's, toffe gast, niet duur, originele ideeën, en zo kan ik nog even doorgaan ;-).

Een echte aanrader, de beste in z'n vak!
groetjes
Kirsten



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik30-9-2009 11:23:28

Tom Palmaers (www.tompalmaers.be ), jong en zeker niet klassiek.
Vind zijn foto's héél speciaal!
Zeker doen!
Groetjes.



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik30-9-2009 12:20:01

Hans Seeuws van www.enoa.be
Werkt per uur, niet per dag, je bent niet verplicht om een album te nemen. Wij boekten hem 5u en betaalden 600 euro.

Heel leuk; hij doet ook een pré-weddingshoot voor de bruid als je dat wil. Dit zijn smaakvolle foto's in lingerie, die je als kado aan je bruidegom kan geven! Bij mij alvast een topper!

Veel geluk



Ellen

 Meld misbruik1-10-2009 23:42:49

Hey,

Wij hebben onze zoektocht voor een fotograaf al een tijdje achter de rug. Dit waren voor ons de beste: Bart Vandermeersche (www.trouwfotografie.be ) en Steven van gekiekt.be.
Wij hadden ook heel graag eens afgesproken met Thierry van Fotomoment.be want zijn aanpak sprak ons ook enorm aan maar wegens tijdsgebrek is dit niet kunnen doorgaan.

Uiteindelijk hebben we voor Bart gekozen omwille van zijn mooie foto's en super fantastische, ongelooflijk mooie fotoboeken :-)

Groetjes Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...