Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

  15-10-2005 10:38:33
Wat denken jullie, is een ceremoniemeester echt nodig? Eerst dachten we van niet, maar nu zijn we aan het twijfelen geslaan. we dachten ook dat dit enorm duur was, maar dat valt uiteindelijk best mee.

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 574


davine
31-3-2006
 Meld misbruik15-10-2005 16:35:47

Dag vicky,

De prijs valt inderdaad nog mee van een ceremoniemeester en je moet niet contstant aan van alles denken om je grote dag. Je kan dan nog eens zoveel van je dag genieten. Mijn schoonzus wist eerst ook niet of ze een ceremoniemeester zou nemen maar nu achteraf is ze heel blij dat ze het toch gedaan heeft.

Davine
31 maart 2006



Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-10-2005 17:55:19

wij nemen die toch ook maar... liever minder zorgen dan een sjieke auto waar je enkele minuutjes in kan zitten... hij denkt aan al die dingen die jullie misschien net vergeten, en hij moet ook probleempjes oplossen die ineens opduiken... het is toch altijd praktisch!



Phyllis

 Meld misbruik15-10-2005 19:31:59

Hey Vicky

Ik zou echt wel een ceremoniemeester nemen. Je bent verlost van een pak zorgen en je zal zowieso relaxter zijn. Wij nemen er in elk geval één. Heb net prijs gevraagd aan Pierre Loncin. Dat valt zeer goed mee. Veel goedkoper da hetgene je me beschreef in je mailtje...

Groeties,¨
Phyllis



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-10-2005 22:53:00

hoi,

Moest ik van jou zijn dan neem ik zeker en vast een ceremoniemeester! Je bent verlost van een hele hoop zorgen en zij doen het alle dagen waardoor alles vlot verloopt!
Ik denk dat je die dag al zenuwen genoeg zal hebben en als je dan nog eens ervoor moet zorgen dat alles in goede banen loopt...! Uiteindelijk valt een ceremoniemeester heel goed mee van prijs! Ik denk dat wij een 120 euro betalen!

Grtz Debra
(11/08/06)



kristel
8-7-2006
 Meld misbruik15-10-2005 23:26:47

Hey

Nog 266 dagen te gaan en we zijn nog steeds aan het twijfelen of we een ceremoniemeester zouden nemen. Kent er iemand een ceremoniemeester uit vlaams brabant regio Brussel - Halle - Vilvoorde. tips kunnen ons gemaild worden naar kristel.vandevelde@hotmail.com

Om op je vraag een antwoord geven kunnen we helaas niet want wij zelf twijfelen ook.

maar als je die andere reactie leest dan denk je toch 2 x na



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik16-10-2005 0:11:20

Hey Vicky,

nog 48 dagen en dan is het voor ons zover. Wij hebben ook een ceremoniemeester en tot hiertoe heb ik hier nog geen minuut spijt van gehad. Hij heeft al een boel tips gegeven en wat werk uit onze handen genomen.

Ik ben er dan ook zeker van dat hij op de dag zelf alles in goede banen zal leiden zodat wij ons nergens zorgen over hoeven te maken.

groetjes
kathleen
03.12.05



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik17-10-2005 9:43:24

hoi Vicky

Wij zijn getrouwd zonder ceremoniemeester en het is allemaal heel goed verlopen. Mijn beste vriendin heeft wel een beetje geholpen met de suite-volgorde enzo, maar we hadden op voorhand alles goed overlopen en er was echt geen enkel probleem. Meestal is er in de feestzaal trouwens een maître d'hôtel die de hele boel in het oog houdt (hij zet de geschenken aan de kant, roept de namen af, ...). Ik was dit weekend op een trouwfeest waar wel een ceremoniemeester was en dat was heel goed gedaan. Het hangt er volgens mij dus een beetje van af wat jullie zelf willen.

succes ermee!
Gaëlle (gisteren een maand getrouwd!)



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik17-10-2005 14:58:56

Wij zijn ook getrouwd zonder ceremoniemeester. Ook bij ons had ik van vooraf al opgestippeld wie wat moest doen en wie waar moest staan. Alles was picobello. Een ceremoniemeester moet dan normaal gezien ook de deuren openen om mij uit de koets te laten enz.. Maar bij ons is het mijn vader en dan later mijn man die mijn begeleidde uit mijn koets en ik moet zeggen op de foto's vind ik het prachtig dat ze dat doen. Anders ging een vreemde erop staan. T'is al kwestie van gedachten en is voor iedereen een eigen keuze vind ik. Ikzelf kon daar geen geld aan geven en deed het liever zelf.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...