Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreisideeën?

  26-1-2004 9:00:20
Wij trouwen op 28 augustus 2004 en zijn dus zoals zovelen op dit forum volop bezig met de voorbereidingen. Er is al heel wat geregeld maar met de keuze van ons reis zitten we een beetje strop. We dachten eerst naar Thailand of Mexico te gaan maar naar het schijnt is de maand september niet ideaal om naar ginder te gaan (slecht seizoen, regen) dus dachten we aan een Europese bestemming.. maar welke is écht de moeite. Griekenland hebben we beide al een aantal malen gedaan. Spanje.. tja, daar hebben we een slecht ervaring... is er ooit al iemand naar Dubrovnik geweest? Of heeft er iemand leuke ideetjes voor een bestemming...
Alvast bedankt...

Katlijn
28-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1583


Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik26-1-2004 9:15:44

Hallo Katlijn,

Mexico heb ik vorig jaar gedaan, in augustus, ook het regenseizoen. Maar dat viel al bij al wel mee. 's avonds regende het even 10 minuten en voor de rest van de dag was het stralend weer.
Dubrovnik hebben we 4 jaar geleden gedaan en dat was ook één van de leukere reizen. Heel mooie stad en ook de omgeving errond.
Wij trouwen op 8 mei en we vertrekken de dag nadien naar Kenia. We hebben een gewoon strandhotel geboekt en zullen ginder wel zien wat de excursiemogelijkheden zijn. Kenia valt bij Jetair echt goed mee van prijs en als honeymooners vlieg je gratis in businessclass.
Als je meer info wilt over bestaande bestemmingen of over prijzen ed. , doe me maar een mailtje, ik werk namelijk in een reisbureau.

Groetjes,

Lenny
lenny_opdebeeckéyahoo.com



Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik26-1-2004 9:16:53

oeps foutje

lenny_opdebeeck@yahoo.com



ritchie
24-7-2004
 Meld misbruik26-1-2004 13:31:52

Hey Katlijn,

Wij trouwen 24 juli 2004 en we gaan op huwelijkreis naar Cuba in september.
Wij zijn al naar Cuba, Isla Margarita, Dominikaanse Republiek en Jamaica geweest in september. Er was bijna geen regen en als het regent, duurt het niet lang en het blijft heel warm.
Mexico is een ideale honeymoonbestemming. Ik heb veel vrienden die er al geweest zijn en allemaal zijn ze verliefd op dit land. Wat ook leuk is : je kan er zwemmen met dolfijnen.
Wij zijn verliefd op Cuba (heel vriendelijke en gastvrije mensen, prachtige natuur en opzwepende muziek,...).Dit land is ook heel speciaal voor ons, want wij zijn daar verliefd op mekaar geworden.
Mijn verloofde wil dolgraag zwemmen met dolfijnen.Toen wij 5 jaar geleden in Cuba waren, kon je deze unieke belevenis niet doen. Maar nu wel en joepie mijn verloofde weet dat niet.Dus mijn huwelijkscadeau voor hem is : een zwempartij met dolfijnen. Hij zal superblij en verrast zijn.

Ik wens je nog het allerbeste met je zoektocht.

Groetjes,
Cindy



Nathalie

 Meld misbruik26-1-2004 13:52:40

Dag Katlijn,

Mijn vriend en ik trouwen eveneens op 28 augustus 2004 :o)
We gaan waarschijnlijk naar afrika op reis maar tot hiertoe zijn alle reizen verschrikkelijk duur en we moeten toch een beetje rekening houden met ons budget.
Misschien mexico, maar we weten het eigenlijk ook nog niet. We zouden graag 1 week een groepsreis doen en dan de 2e week het rustiger aan doen, maar waar naartoe? afhankelijk van budget zullen we nog wel zien denk ik.



Ellen
6-9-2004
 Meld misbruik26-1-2004 18:30:08

Hallo, wij trouwen op 28.08.2004. we gaan binnenkort kijken voor onze reis. Ik persoonlijk heb een voorkeur voor een rondreis in Zuid-Afrika gecombineerd met een strandvakantie. groetjes



Katlijn
28-8-2004
 Meld misbruik27-1-2004 7:26:15

Het probleem van Afrika en die exotische bestemmingen is het seizoen.. naar het schijnt is augustus niet het goeie seizoen om naar Afrika (zuiden) te gaan of Mexico ofzo.....
Enige ervaring hier mee??
katlijn



geert
10-9-2003
 Meld misbruik30-1-2004 15:21:23

Wij gingen vorig jaar in september naar Senegal op huwelijksreis! Nu wat het weer betreft is het uiteraard geen 40 graden zoals in het topzomerseizoen maar wij hadden toch ook lekker warme en zonnige dagen van om en bij de 35 graden en een lekker zonnetje. Wat wij ideaal vonden om op uitstap te gaan. En als er dan dagen met wat regen was,konden we toch nog in de zee of het zwembad vertoeven;wat uiteraard ook eens een belevenis is! De regenbuien zijn tevens van tropische aard en duren hooguit enkele uurtjes,en ze zijn ook in september gerust eens welkom. Ik moet ook zeggen dat wij 3 weken zijn geweest in september en we mischien 2-3 daagjes "minder zonnig weer" hebben gehad.
Bovendien is Senegal een prachtig land!En als je moest interesse hebben over senegal kan ik er je gerust later wat meer uitleg over geven en een betaalbaar Supperhotel aanbevelen.
Nog veel plezier met jullie voorbereidingen.
Groetjes Geert en nancy.
Getrouwd:10.10.2003



karen
8-5-2004
 Meld misbruik1-2-2004 8:37:42

Hallo Katlijn,
Wij zijn vorig jaar begin oktober naar Thailand op vakantie geweest. Hebben echt schitterend weer gehad. 1 dag van de 17 was iets minder. Als je van plan bent om te gaan, zeker doen, een super mooi land en spot goedkoop.
Wij zijn via sunjets.be gegaan en hebben de reis van Thailandextravaganza genomen. Echt een aanrader hoor.

Groetjes,

Karen



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:41:58

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums