Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 dagen

  28-9-2009 14:42:35
Hooo wat ben ik aan het uitkijken naar die ene speciale dag waar ik al zolang naar uitkijk! Alles is klaar dus het mag komen... de dag ervoor gaan we kerk in orde brengen en onze ballonnen opblazen, de pijltjes gaan ophangen en de versieringboog opzetten aan de voordeur.

Bloemen komen in orde, alle mensen die iets doen zijn klaar, de feestzaal is volledig klaar en het volk staat te popelen om ons te zien!

Ik ga mijn geloften nog is goed lezen dat ik het toch beetje kan vertellen en dat ik niet moet aflezen hehe

De cd's zijn ook in orde, alleen nog een liedje vinden om de feestzaal binnen te komen, maar dat zal ook wel in orde komen ;)

En nu blijkt dat het die dag niet zal regenen en da's toch ook ergens wel een opluchting :-) Het zal wel fris worden maar ja, dat nemen we erbij, we wisten dat de kans bestond door in oktober te trouwen!

Succes aan iedereen, ik moet hier nog 3 dagen werken, donderdag en vrijdag verlof genomen en dan is het zover!

Wie telt er nog mee af?

Groetjes
Katrien
3 oktober 09

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1429


Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik28-9-2009 15:05:59

katrien,

Hoe spannend om te lezen...

Ik wens jullie veel plezier toe op jullie dag... geniet ervan zou ik zeggen...

Voor ons is het de week daarna... spanning valt goed mee!! Alles onder controle :-)

Veel plezier, fun, droge en gezellige dag gewenst...

Gr.
Tess



Petra
2-10-2009
 Meld misbruik28-9-2009 16:03:12

wij tellen mee af! voor ons staat er nog een dagje minder op de teller!



Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik28-9-2009 17:46:28

Hey,

Kijk zelf ook heel erg uit naar "de" dag, maar bij mij staan er nog 59 dagen op de teller.

Maak er alvast een super dag van en vergeet niet te genieten.

Jessica
26/11/2009



sofie
24-10-2009
 Meld misbruik28-9-2009 18:32:21

wij trouwen op 24 oktober, dus ook ik tel mee af!! hopelijk blijft het bij ons ook droog, en ja dat het fris is, da is helemaal nie zo erg !! Geniet van jullie dag! veel succes



ivette

 Meld misbruik28-9-2009 19:12:04

Wij trouwen volgende week zaterdag 10/10/09 .dus wij tellen ook mee af spannend.

yvette



Daisy

 Meld misbruik29-9-2009 9:53:43

wij trouwen 17/10, dus wij tellen ook volop mee af :-)

Het kort af :-)



Hannelore
3-10-2009
 Meld misbruik29-9-2009 20:03:27

Ondertussen nog vier dagen. Ik tel ook mee af want wij trouwen ook nu zaterdag. Het weer zal niet zo goed zijn maar dat hadden wij ingecalculeerd.

Groetjes



tami
26-6-2010
 Meld misbruik30-9-2009 11:19:26


Hallo Katrien,

inmiddels nog slechts 3 dagen !
Wij wensen jullie alvast een SCHIT-TE-REN-DE dag toe, vol heerlijke momenten en natuurlijk een spetterend feest, hé :D
We zullen even aan jullie denken op 3 oktober.
Wat het weer betreft, dat weten we, Belgisch weer kan je te allen tijde krijgen, hé. Maar meestal wanneer je auto vol paraplu's ligt, heb je er bijna nooit één nodig ! Maar dan nog "Mariage pluvieux, mariage heureux !" zegt het spreekwoord, dus niet getreurd !
Geniet van elkaar en van jullie grote dag !

Eveneens welgemeende felicitaties en wensen van intens geluk en plezier op de trouwdag aan alle andere bruidjes die ook op die dag in het bootje stappen :)

Groetjes



Hannelore
3-10-2009
 Meld misbruik2-10-2009 1:03:57

Hoi Tami en Katrien,

Ondertussen staat hier op de teller 'nog 1 dag te gaan'. Ongelofelijk hoe snel het gaat, het lijkt nog niet zo lang geleden dat hier stond 'nog 254 dagen te gaan'. Morgen ga ik mijn trouwjurk halen en nog wat spullen naar de feestzaal voeren.

Ondertussen zijn de weersvoorspellingen al weer heel wat beter.

Geniet van jullie dag!

03.10.2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...