Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 super fotografen voor klein prijsje

  27-9-2009 23:31:40
Wij zijn op 1 augustus getrouwd en aangezien ons budget niet zo heel groot was, zochten we een fotograaf waarbij we onze foto's digitaal kregen en geen verplichtingen hadden voor fotoboeken enz.
Via dit forum kwamen we bij Christ Vilez en Lieven Vandergeyns terecht. We hadden op voorhand al gezien dat hun foto's er goed uitzagen, maar toen we vorige week onze foto's te zien kregen, waren we verrast. Ze zien er fantastisch uit. We kregen alle foto's op DVD (twee DVD's want het zijn meer dan 1500 foto's) en een DVD met een slideshow op muziek met een selectie van de mooiste foto's.
De dag zelf waren ze heel stipt, en eigenlijk heb ik de hele dag niet echt gemerkt dat ze er waren.
We kregen dus twee fotografen voor de prijs van eentje, en betaalden uiteindelijk 500 euro voor de hele dag. Ze hebben heel goed rekening gehouden met wat we gevraagd hadden. Ik had b.v. heel wat kleine dingen zelf gemaakt: de decoratie voor in de kerk, boompjes aan onze voordeur... en 'k had hen gevraagd hier zeker ook foto's van te trekken.
hun site:
http://www.huwelijksfotografie.info/

Inge
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1128


Leen

 Meld misbruik28-9-2009 8:09:24




nathalie

 Meld misbruik28-9-2009 8:27:42

wij zijn 5 september getrouwd en hadden ook hun voor de foto's. zijn ook heel tevreden, hebben nog onze foto's niet maar heb er veel vertrouwen in. onze bedankingskaartjes hadden we de avond zelf en deze waren heel mooi. het is vanaf volgend jaar 700 euro nu nog 500 euro. ze blijven tot de receptie en komen vanaf de kapster. zeker aan te raden.



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik28-9-2009 8:52:22

Wij hebben ze ook gekozen en zijn heel tevreden over hen. Ze zijn heel vriendelijk, grappig, ze maken heel mooie foto's, ....

Je kan ze altijd langer vragen maar dan betaal je bij.

Groetjes, Laura



laetitia
11-6-2011
 Meld misbruik28-9-2009 9:55:30

ja, het is een superfotograaf.het is de nonkel van mijn toekomstige man.jammer genoeg zal ik waarschijnlijk een andere fotograaf moeten zoeken, want op mijn dag heeft hij al een optie en dits voor 2011 al.jammer maar helaas...
hij heeft ook fotokes getrokken van mijn dochter toen die geboren was en ze waren gewoon super!!
grtz



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik28-9-2009 17:23:54

@ Leen: ik heb alle foto's op dvd, een twintigtal foto's heb ik ook per mail toegestuurd gekregen omdat die in mindere kwaliteit waren dus als je wil, kan ik ze je doormailen. Zet je hier je mail adres, dan stuur ik ze door...
Groetjes,
Inge
PS: Ik zie ook net op hun site dat ze volgend jaar duurder worden. Bij ons zijn ze van half zeven 's morgens gekomen tot kwart voor negen 's avonds.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...