Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

  26-9-2009 18:05:43
Hallo,

Ik ben op zoek naar ivoorkleurige satijnen ballerina's, ik vind ze nergens. Waar ik mijn bruidsjurk heb gekocht hebben ze deze enkel in leder en dat zie ik niet zo graag. Heeft mss iemand een idee waar ik ze kan vinden?

Alvast bedankt,

Ellen

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1345


Kitty
9-10-2009
 Meld misbruik26-9-2009 18:27:15

Je moet eens gaan kijken naar de schoenen van rainbow club. Ik heb de mijne in Nederland gaan halen in Breda, daar waren ze goedkoper. Maar er zijn ook enkele adresjes in Belgie die die verkopen
Veel succes!



Evi
15-5-2010
 Meld misbruik26-9-2009 19:13:52

Ik heb mijn schoenen gehaald in breda bij Tsjari bruidsschoenen. Ze hebben er heel veel keus en zijn zéér vriendelijk. En ik heb er wel een paar ballerina's zien staan. Ze hebben er verschillende merken. Je moet maar eens gaan kijken op hun site, daar zie je foto's van de enkele merken en hun collectie.
Nog veel succes met de zoektocht.
Groetjes,
Evi



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik27-9-2009 5:59:34

Ik heb satijnen ballerina's van pink (paradox london), wel met een heel klein hakje. Ze kosten 140 euro



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik28-9-2009 13:11:08

Ellen

mij hebben ze Van Loock in Zandhoven geadviseerd, moet zelf ook nog tot daar geraken maar naar wat ik erover hoor hebben ze daar ruimte keuze en in alle prijsklasses...
Misschien altijd de moeite om eens te gaan kijken?

grts



ilse
21-3-2009
 Meld misbruik28-9-2009 17:19:12

hoi Ellen,
ik heb de mijne ook bij Tsjari gehaald in Breda;de schoenen van merk rainbow zijn inderdaad in satijn en verkrijgbaar in verschillende kleuren!ong 140€ moet je rekenen denk ik, bij Van loock hadden ze toen geen schoenen in satijn!
Ik weet niet welke maat je zoekt maar als je er geen kan vinden dan wil ik de mijne ev. wel verkopen hoor
groetjes ilse



Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik28-9-2009 18:36:58

Dag Ellen,

Ik heb er een paar maand geleden bij Sasha gezien. Ik heb ze zelf nog vastgehad voor mijn trouw, maar uiteindelijk besloten om toch voor hakken te gaan.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...