Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 14dagen! Joepieeeeeeeeee

  26-9-2009 0:32:13
Hallo iedereen en vooral de bruidjes en gommetjes van 10-10!

De teller staat op 14! Mega hé!
Ik kan het bijna niet geloven dat het nu bijna zover is!
Waar was de tijd dat er nog 200 en meer dagen op de teller stonden en het een eeuwigheid leek te duren?

Nog veel voorbereidingsgenot en voor diegene die denken dat het aftellen niet vooruit gaat, het gaat snel ook al voelt het niet altijd zo!!

groetjes,
Inge
Nog 14dagen!!

Ludo
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 911


An
10-10-2009
 Meld misbruik26-9-2009 1:02:17

Ik kan het moeilijk geloven!!

Ook bij ons MAAR 14 dagen niet meer!

Voorlopig lijkt het nog iets héél ver weg :-) nog geen stress en zenuwen dus. aangezien ik het nog ni besef :-)

ongelooflijk hé !!! 14 dagen...

Groetjes,
An
10-10-09!!



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik26-9-2009 12:38:53

Hallo!

hier nog een 10 oktober koppel! Inderdaad, het is niet lang meer nu! Ik moet nog een weekje werken en dan is het verlof voor de laatste voorbereidingen!
Momenteel zijn we bezig met alle puntjes op de i te zetten en ik ben blij dat alle grootste dingen al achter de rug zijn.

Hier nog geen stress en hopelijk kan dat nog even zo blijven;-)

Onze vrijgezellen is ook achter de rug van vorige week en dit is voor ons ons laatste weekend van echt uitblazen, op het gemak zitten en ons huisje stilaan in orde krijgen voor de grote dag. (kuisen dus :-s)

Aan alle medebruidjes die dag: nog heel veel succes met voorbereidingen en geniet er nog van!

Groeten,
Eva



ivette

 Meld misbruik26-9-2009 13:08:44

Hallo
Hier nog ook nog een bruid voor 10/10/09
Inderdaad eerst lijkt het nog ver weg en nu is het this maar 14 dagen meer en we huwen. plotseling gaat alles in een versnelt tempo.
Zenuwen komen wel naar boven gemengd met heel veel vlinders in de buik
Inderdaad voor mij is het nog een week werken en dan ons huisje inorde brengen.
Verlangend naar de grote dag.
groetjes



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik28-9-2009 0:10:19

Hey, wij trouwen ook op 10/10. Het kort idd, amai :-) We kunnen samen aftellen!
Iemand al weersvoorspellingen gehoord vr dan?

Grtjs, Melissa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...