Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nog 28 of 29 mei 2010?

  25-9-2009 20:38:12
Uit nieuwschierigheid, wie trouwt er nog op 28 (of 29) mei 2010? wat hebben jullie al gedaan van voorbereiding?

Groetjes

Ilse
28-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1075


Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik25-9-2009 21:33:57

Wij 22 mei 2010 !!!

Al geregeld:
feestzaal
dj
fotograaf
ceremoniewagens
koets
Livezang
uitnodigingen
getuigen
gemeentehuis (moeten in december teruggaan want waren te vroeg)
bruidskindjes

Voor mijn kleed ga ik begin november, dan is de nieuwe collectie er al. Kijk er super hard naar uit!!!!!!

Bedankjes zijn we nu een beetje over aan t nadenken...

Dus het meeste is wel rond eigenlijk...

En hoe ver staan jullie?

Groetjes en nog veel plezier met jullie planning!!!



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik25-9-2009 22:18:23

Hierzo! 29 mei 2010! :) Wij hebben een zaal, een DJ, een fotograaf, een ceremoniewagen (van vrienden) & een visagiste & mijn kleed! Verder ben ik met zowat alles een beetje bezig, maar niets concreets! We trouwen wel niet voor de kerk, dus dat werk valt al weg!



marleen
28-5-2010
 Meld misbruik26-9-2009 12:40:49

Hey Ilse,

Wij trouwen 28 mei.
Wat hebben we tot nu toe al gedaan?
-Gemeentehuis vastgelegd
-zaal bekeken
-getuigen (van mijn verloofde gevraagd, ik weet dus nog ni wie ik wil... help!!! ;-) )
-kapster, visagiste vastgelegd
-dj
-vooral veel ideetjes opgedaan + gekeken eigenlijk: uitnodigingen, buffet, ringen, kleed, bedankjes,... Ik weet ongeveer hoe ik het graag zou willen.

Wij trouwen enkel voor de wet dus qua voorbereiding valt het heel goed mee.

heel veel groetjesssss
Marleen



Kim
29-5-2010
 Meld misbruik26-9-2009 20:33:11

Wij trouwen 29 mei 2010, maar ook enkel voor de wet, dus scheelt wel wat in voorbereidend werk.
De belangrijkste zaken liggen bij ons vast: zaal, gemeente, dj, fotograaf en kapster. En ik heb ondertussen ook al mijn droomkleed gevonden, dus nu moet er niet direct nog veel gebeuren en is het vooral aftellen...
Groetjes
Kim



Sharon
29-5-2010
 Meld misbruik26-9-2009 20:51:23

Hallo,

Wij trouwen op 29 mei en het mag stilaan beginnen inkorten hoor!!
Bij ons ligt de zaal, kerk, stadhuis, ceremoniemeester, mijn trouwkleed, fotograaf, dj en de bus al vast.
Nu zullen we werk maken van de uitnodigingen en de ringen gaan kiezen.

Groetjes



Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik27-9-2009 10:32:58

hoi, wij trouwen ook op 29 mei 2010.
Bij ons ligt het volgende al vast : zaal, vervoer, stadhuis, kerk, fotograaf, dj. In november ga ik kijken voor mijn trouwkleed; ringen moeten we ook nog gaan kiezen. en de uitnodigingen moeten ook nog gemaakt worden.



Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik28-9-2009 14:32:16

Hallo,

Bij ons ligt al vast:

Kerk, gemeentehuis, getuigen, suite, kostuum, kleed, schoenen, lingerie, kindjes die voorlopen, ringen, zaal, dj, fotograaf, zaterdag gaan we de bloemen kiezen, keuze al gemaakt voor bedank-geschenkjes en uitnodigingen. Wij trouwen van thuis uit, dus we moeten nog een huisje zoeken, in orde stellen en verhuizen. Daarom probeer ik zo veel mogelijk rond te hebben tegen januari. Maar er zijn idd verschillende dingen die je maar last-minute kan doen.



patrick
15-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 11:59:56

Wij trouwen op29/05/2010
Zo goed als alles is geregeld, enkel nog de schoenen en bloemen voor in de zaal.
Moest iemand een goeie schoenenwinkel kennen voor mannen met een brede kleurenpallet ( Zilver-grijs en Beige voor mijn partner).

In ieder geval wens ik iedereen veel succes en een prachtig huwelijk met een mooie toekomst.
Patrick & Tom


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...