Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Krantje als uitnodiging

  14-10-2005 12:31:45
Hallo iedereen,
Wij zouden ook aan onze uitnodiging willen beginnen, ik zou eens iets anders willen doen dan de traditionele uitnodigingen.
Ik had gedacht aan een krantje.
Een a3 geplooid tot a4. Met kleurfoto's en verhaaltjes, een puzzel, een tekening van de kinderen, ...
Maar ik weet niet hoe ik hieraan moet beginnen. Ik moet mijn ventje ook nog overtuigen. dus wil ik al een voorbeeldje maken. Wat zouden jullie hierin zetten? Alle tips zijn welkom.
Groetjes Cindy
24/06/2006

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 772


marly

 Meld misbruik14-10-2005 14:29:32

Tradities omtrent een huwelijk ("something old,...", waarom een witte trouwjurk, waarom wordt met rijst gegooid, ...), geschiedenis van je trouwdag, eigen levensloop, ... Der kan zoveel in! Kijk ook even op het trouwshop.com forum, zoeken op 'huwelijkskrantje', daar kan je meteen een heleboel inspiratie opdoen. Die krantjes zijn meestal wel niet bedoeld als uitnodiging, maar je kan er toch al veel uit halen.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-10-2005 15:19:43

Hey,

Ik zou er zeker in schrijven hoe jullie elkaar ontmoet hebben, zo in de stijl van een krantenartikel. En hoe het huwelijksaanzoek is verlopen...

Groetjes,
Lieve



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-10-2005 10:54:41

Tof idee!

En een quis met vragen over jullie (misschien als kruiswoordraadsel). Je kan ook zo'n krantje in de journalistiekstijl van de jaren '30 maken. Zo met grote koppen en zo. Je kan er inderdaad alle richtingen mee uit. Alleen zal het veel werk zijn, maar iedereen zal het erover hebben!

Groetjes

Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...