Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

motion pictures ....geweldig resultaat

  24-9-2009 18:54:34
als er nog iemand op zoek is naar een geweldige super goede cameraman awel die hebben wij een paar maanden geleden gevonden voor onze trouw.... motion pictures
kijk eens naar hune site of naar onze film en twijfel niet langer
http://www.motionpictures.be/wedding/franca_fabrice
nog iedere keer na het kijken van onze film komen de tranen!!!! en dat is toch de bedoeling
veel plezier in jullie zoektocht , 1 raad kijk niet altijd naar de prijs maar wel naar de kwaliteit !!!!!
groetjes franca

franca
16-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1728


T
1-5-2010
 Meld misbruik24-9-2009 21:17:19

Ik wou eens komen piepen naar jullie video maar krijg hem niet te zien, klopt dit?
Groetjes!



caroline
16-7-2010
 Meld misbruik24-9-2009 22:22:18

kwou ook ff curieuzeneusen maar zie enkel een witte rechthoek, guestbook kan ik wel lezen.



franca
16-8-2009
 Meld misbruik25-9-2009 7:07:59

hallo dames,
http://www.motionpictures.be/wedding/franca_fabrice
je kunt gewoon kijken, leukt het nog niet
( bij mij ging het wel )dan kan je kijken op www.motionpictures.be
bij rubriek portfolio
veel plezier



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik25-9-2009 10:43:09

Ik heb het via de portfolio op de site moeten doen. Jullie zien er geweldig uit. Jullie hebben je zeker goed geamuseerd!
Nog een vraagje: is de video op de site een stukje als demo? Ze gaan toch mee naar 't stadhuis en de kerk hoop ik?
Groetjes, véro



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik25-9-2009 11:30:34

Wij hebben 75 euro betaald voor een videoclip met ook een geweldig resultaat, krijg er nog altijd tranen van.
En 500 euro voor een ganse dag en nacht filmen met een geweldig resultaat en kwaliteit!
Heb wel erg lang moeten zoeken...
Groetjes.



tine

 Meld misbruik25-9-2009 12:00:06

@heidi: wie was jullie fotograaf/cameraman?



franca
16-8-2009
 Meld misbruik25-9-2009 14:08:56

@veronique, ze zijn de hele dag bij ons gebleven zelfs op het avond feest
het was echt.....AF



Ellen

 Meld misbruik26-9-2009 0:58:29

Hey Franca, Wij hebben ook voor Motion Pictures gekozen :) We trouwen wel pas volgend jaar in augustus, maar we zijn er nu al van overtuigd dat onze film SUPER zal zijn :-)
Net als jullie film trouwens :)



Evy
14-5-2010
 Meld misbruik27-9-2009 19:44:21

Het is een prachtige video. wij zouden ook graag een video hebben van ons huwelijk maar de prijzen zijn wel redelijk hoog daar voor. Heidi had hier gezegd 500 euro voor een ganse dag en nacht. bij wie is dit dan?
groetjes Evy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info