Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2e huwelijk, goedkope manier?

  24-9-2009 14:25:08
hoi iedereen,

mijn vriend en ik zijn allebei al eens getrouwd geweest maar zouden toch nog graag eens de grote stap zetten. 1 probleem, we hebben nie echt een groot budget. kent er iemand leuke manieren om toch een leuk trouwfeest te organiseren? groetjes

Inge
14-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1380


Sophie

 Meld misbruik24-9-2009 18:01:23

hey

In de zomer BBQ, plaatselijk parochiezaaltje afhuren (meestal zeer goedkoop), feestje met gewoon simpele hapjes (plezier op je feest maak je zelf!) of belegde broodjes door vrienden laten maken...

Groejtes



daisy
27-8-2010
 Meld misbruik24-9-2009 18:45:14

hoi inge,

wij proberen het ook allemaal binnen de perken te houden. als je wil laat je mail adres achter en dan mail ik je.

groetjes



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 18:53:50

Hoi
Wij deden een familiediner voor 30p, een receptie voor ongeveer 50p, een dansfeest voor 65p, enkel met de naaste familie, vrienden en collega's. Ik zou het direct opnieuw doen op deze manier, ook al was het budget groter!
xxx



Leen
19-6-2010
 Meld misbruik24-9-2009 19:01:42

hey Daisy,

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw tips om het budgetvriendelijker te houden:
vermeulen_leen@hotmail.com



Inge
14-10-2006
 Meld misbruik24-9-2009 20:12:58

patjoefel@hotmail.com



Lindsey
22-8-2008
 Meld misbruik24-9-2009 20:19:39

@inge
graag had ik ook je tips gekregen

Lindsey.desloovere@pandora.be



Lindsey
22-8-2008
 Meld misbruik24-9-2009 20:20:26

ik was effe verstrooid,ik bedoelde dus Daisy :)



sindy
8-5-2010
 Meld misbruik24-9-2009 21:21:27

hallo ik zou ook graag je tips krijgen

cuypers-sindy@hotmail.com



Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik25-9-2009 10:12:42

Dag Daisy,
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de tips om het budgetvriendelijk te houden :)
Kun je het ook doormailen naar mij! (trouw2010@hotmail.com)

Alvast bedankt!



Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik25-9-2009 10:45:59

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je goedkoop vindt. Wij trouwen en gaan op huwelijksreis voor 5000 euro.

-Jurk gevonden in La Sposa outlet (en zal erna verkocht worden)
-Geen diner, enkel een dansfeest voor dichte familie en vrienden in een leuk zaaltje; geen chique feestzaal(er wordt wel taart voorzien en in't laat als 'verrassing' broodjes)
-Geen fotograaf; we vragen iedereen om hun kodak mee te brengen en foto's te trekken wanneer ze er zin in hebben
-Receptie bij ons thuis met Cava van den Aldi :) (heel lekkere cava trouwens...:))
-Lunch voor de dichte familie in een restaurant bij ons in de buurt
-Geen kerk
-Kostuum van m'n toekomstige wordt gehuurd
-Kapsel en make-up wordt gedaan door m'n schoonzus
- Uitnodigingen van Cartarosa (en een speciale postzegel met onze foto)
-Huwelijksreis naar Turkije, naar het appartement van m'n schoonouders (daar hebben we natuurlijk wel chance mee)

Dat is het denk ik...

Sylvie
16/10/2009



ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik26-9-2009 19:53:58

Hallo,

wij wilden er de dag van ons leven van maken, maar gezien onze verbouwingen toch betaalbaar...

- kostuum mannen gehuurd
- auto van vrienden
- middaglunch bij ons thuis met broodjes enkel voor de suite (ouders+getuigen)
- avondeten enkel met suite (totaal 10p)
- avondreceptie voor 70 p
- aansluitend dansfeest voor totaal 100p
- fotograaf: gezocht naar fotograaf die per uur werkt (alleen gehuurd voor reportage en kerk) en alles ons in hoge resolutie op DVD heeft bezorgd. Fotoalbum zullen we digitaal zelf op pc maken.
verder vrienden gevraagd hun digitaal toestel mee te brengen
-geen ceremoniemeester, en daar ben ik blij mee geweest, was absoluut niet nodig! vriendin van me heeft alles prima gedaan !
-huwelijksreis: in januari een last minute

groetjes
5/9/2009



Tine
31-7-2010
 Meld misbruik28-9-2009 15:26:11

Hallo,

Wij zijn zelf nog jong en hebben dus nog niet veel geld kunnen vergaren. Toch willen we een mooie trouw waarbij we niet te veel moeten snoeien in het aantal genodigden.

We organiseren de ceremonie zelf en vrienden van ons zorgen voor de ganse receptie. Ze maken de hapjes dus zelf en verzamelen mensen om op te dienen. De drank is hierdoor ook veel goedkoper.
Het avondfeest start enkel met familie. We doen geen voorgerecht of receptie want we hebben daarvoor net een uitgebreide receptie gehad. We eten dus samen.
Na het eten komen de vrienden toe voor het dessertbuffet en het dansfeest.
Mijn kleed ga ik waarschijnlijk laten naaien of kopen in een outlet.
Kostuums heb je dikwijls al goedkoop in de C&A.
Een vriend van ons komt filmen. Via via hebben we een goedkope fotograaf.

Ik zou zeggen vraag eens rond, vrienden en familie kunnen dikwijls heel handige contacten hebben! ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...