Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aftellen is begonnen...

  24-9-2009 9:31:30
dag medebridjes, wij hebben sinds vandaag nog 30 dagen op de teller staan, dat wil dus zeggen dat 24 oktober heel dichtbij komt. De zenuwen beginnen stillaan te komen, zaterdag hebben we nog maar eens een brainstormavond met onze getuigen, ivm ons vervoer en zo, want we hebben nie zo evident vervoer ( we trouwen met camions) en da vraagt wel een beetje planning.
zijn er nog bruidjes die op 24 oktober trouwen??

sofie
24-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1024


Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik24-9-2009 9:43:27

hier ook een bruidje voor 24 oktober. Het begint nu echt wel spannend te worden hè. Wij zijn er ook nog maar sinds vorig weekend uit hoe we het vervoer naar het gemeentehuis zullen doen (naar de kerk lag al vast). Wij moeten nog kijken voor de bloemen, nog wat zaken voor de mis, juwelen voor mij, uitwerken van de tafelschikking, brainstormen over de bedankjes, proefmake-up en haar, ... Allemaal nog kleine details, maar waar nog wel wat werk in kruipt.

Alleen de bevestigingen van de genodigden blijven een beetje uit... Maar ze hebben nog tijd tot 3 oktober om te bevestigen.

Nog veel succes!



Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 9:52:23

Ik trouw zelf niet op 24 oktober, maar moet dan wel naar een trouwfeest :) Dus kennissen van ons trouwen dan.

Nog veel plezier met de laatste dagen van jullie voorbereiding!



Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 9:59:58

Dag Sofie,

Wij trouwen een weekje vroeger; op 16/10. En ook hier beginnen de zenuwen af en toe op te spelen. Ik vond het vroeger altijd belachelijk dat bruidjes zenuwachtig werden maar nu overkomt mij net hetzelfde! :)

Was het maar al zover...

groetjes!

Sylvie
16/10/2009



Daisy

 Meld misbruik24-9-2009 10:21:07

wij trouwen 17/10, dus ook niet zolang meer :-)

Dit weekend hebben wij de vrijgezellen. Ik ben benieuwd wat ze in petto hebben :-) En ook blij dat het bijna zover is, want al dat stiekem gedoe achter mijne rug voor dat regelen... :-)

Gisteren ben ik mijn kleed mogen gaan halen en dat hangt nu zo mooi uitgespreid bij mijn mama thuis.

Wij moeten enkel onze misboekjes nog krijgen van de drukker, cadeautjes voor de getuigen en ouders in elkaar knutselen, mijn proefkapsel nog volgende maandag, versiering gaan halen, ...

Echt niet veel meer dus. Wij genieten volop van deze laatste weken.



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 12:51:00

Hey!

30 dagen is niet veel meer! Je zal wel zien hoe snel de dagen gaan vliegen.
Hier nog 9 dagen te gaan! Spanning volledig aanwezig hihi

Wat moeten wij nog doen?
- bloemstukjes maken voor op de tafels
- ballonnen opblazen (dag ervoor)
- thema tafelindeling uitwerken

Voor de rest zijn wij volledig klaar om in het huwelijksbootje te stappen!

Groetjes en nog veel plezier

Katrien
3 oktober 09
michael-katrien.onzebruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...