Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis : vervolg ...

  14-10-2005 8:11:25
sorry was te vlug :-(

Is het eten wat lekker in Thailand, want meestal is het enkel logies en ontbijt en in het reisbureau raadden ze ons HP af. In Mexico heb je dan weer all-in in de Iberostar ketens en ik weet dat het eten daar wel lekker is ...

Wat denken jullie ?

Groetjes en nog veel plezier hier

Lien
26/05/06

Lien
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 523


Joke
17-12-2005
 Meld misbruik14-10-2005 8:33:19

Hoi,

Mijn broer is naar Mexico geweest, en zegt dat dit de reis van zijn leven was. Over de rest kan ik niet meespreken, maar mijn keuze zou vlug gemaakt zijn.

Groetjes,

Joke



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik14-10-2005 10:39:36

Hoi Lien,

Mexico is echt een aanrader, maar je moet wel zien dat je buiten het orkaanseizoen gaat.
We zijn dit jaar in juli geweest. De eerste week hebben we een rondreis gemaakt -> prachtig land, schitterende cultuur,...
De tweede week hadden wij een week rust, maar die is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen. De 3e dag hebben wij orkaan Emily gehad. Echt verschrikkelijk, ik raad het echt niemand aan, we hebben daar de schrik van ons leven beleefd!!! 's ochtends konden we onze ogen niet geloven, hotel was vernield... We zijn dan ook vervroegd moeten terugkomen, maar dat vonden we niet erg, we wilden gewoon terug graag op Belgische bodem staan. We kunnen wel tegen iedereen zeggen dat we onze huwelijksreis nooit zullen vergeten!!!

Veel succes met de keuze verder!!!



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik17-10-2005 13:27:12

twee jaar geleden zijn wij naar Thailand op reis geweest, ook naar Phuket en Krabi, het is er heel mooi en het eten is absoluut geen probleem vonden wij en alles is er lekker goedkoop!
Alleen weet ik niet in hoeverre alles daar gebleven is zoals het was na de tsunami...

Voor ons was thailand zeker een onvergetelijke reis.

Van Mexico weet ik alleen dat je buiten het orkaanseizoen moet gaan, maar het schijnt ook heel mooi te zijn.



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik18-10-2005 20:06:48

Dag Lien
Exact 1 jaar geleden (17/10/04) zijn mijn verloofde en ik naar Thailand geweest met verlenging naar Phuket. Mijn ouders zijn in 2003 geweest met verlenging naar Phuket en Krabi. Zowel ik en mijn verloofde als mijn ouders zijn tot op vandaag super enthousiast over deze reis. Het was met Best Tours en dat was echt SUPER!!! We logeerden in de chiqueste hotels en het eten is zeker en vast voorzien voor Europese toeristen, het is minder pikant dan dat de Thaise bevolking gewoon is. Vol pension (of andere eet-arrangementen) zou ik zeker niet nemen, met Best Tours doe je heel veel uitstappen (vaak facultatief en pas daags op voorhand te beslissen of je wil deelnemen) en soms is er tijdens de uitstap al buffet voorzien. Ook de hotels doen veel voor pas getrouwenden zoals een extra portie vers fruit op de kamer, bloemen op het bed of champagne op de kamer (hadden een gehuwd koppel in onze groep). Uiteraard moet dit wel bij boeking meegedeeld worden. En voor de prijs die je betaalt voor deze reis krijg je echt veel terug.
Zeker eens kijken in de brochure en zeker doen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums