Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

It'll gonna be a rainy day

  23-9-2009 9:50:08
Hoi iedereen

De laatste 10 dagen vandaag...

Nu, ik was nieuwsgierig naar het weer en ben naar de weersvoorspelling gaan zien en het ziet er jammer genoeg niet goed uit.

Als ik mag geloven wat ze zeggen, dan moeten we op zoek gaan naar paraplu's!
Snif... dan kijk je zolang uit naar die ene speciale dag en dan bestaat de kans dat het gaat regenen!

Dan hoop ik dat het over zal zijn als:
- ik bij de kapper buitenkom
- ik op het gemeenteplein aankom
- ik de kerk buitenkom
- de familiefoto's en fotoreportage genomen wordt
- ... :-)

Hehe just kidding! We zullen er het beste van maken zeker?!

Groetjes
Katrien
3 oktober

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1096


Petra
2-10-2009
 Meld misbruik23-9-2009 11:46:31

ik heb het ook gezien! wij trouwen 1 dagje vroeger, maar ik hoop nog steeds dat het mooi wordt! Op 10 dagen kan er nog veel veranderen in hun voorspellingen



Gitte
3-10-2009
 Meld misbruik23-9-2009 13:41:02

Hey!

Bij ons ook nog maar 10 dagen! Ik heb daarstraks ook de weersvoorspellingen gezien en het ziet er idd niet goed uit, ik hoop echt dat het nog verandert! Zolang het maar niet regent, da's het belangrijkste!

Nog veel zenuwplezier! ;)

Groetjes
Gitte



Barbara
10-7-2010
 Meld misbruik23-9-2009 14:51:13

Jullie moeten nog niet panikeren! De weermannen kunnen zo lang op voorhand niet voorspellen. Voor hetzelfde geld wordt het een prachtweer! Positief blijven zou ik zeggen ;-)



Daisy

 Meld misbruik24-9-2009 10:40:45

deze morgen op het weerbericht op Q music zei de Frank dat het 180graden gedraaid is...
het zou er ineens een pak beter uitzien voor volgende week



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 10:45:03

Inderdaad!! Olé ;-)



Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik24-9-2009 11:14:01

Op ons trouwdag, op 27 juni, hadden we 90 procent kans op onweer volgens het weerbericht en het ging zo goed als zeker regenen. Ik was dus echt met een bang hart voor het weer opgestaan op onze trouwdag maar uiteindelijk is de regen pas om 20u 's avonds gekomen en was de zon voor de ret van de partij. dus nog gene paniek, 10 dagen is nog lang en alles voorspellen kunnne ze toch niet!

groetjes,
Nathalie



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 19:24:26

Hallo
Je mag echt nog niet afgaan op die voorspellingen, is nog veel te veraf jong!
Voor ons hadden ze prachtig weer voorspeld, ongeveer 2 weken vooraf.
Je raadt het: 's morgens goot het regen! Net als ik van de kapper kwam! Dan heb ik efkes gevloekt. Onze fotoshoot kon hierdoor niet doorgaan. Het voordeel was dat we nog enkele uurtjes op ons gemak waren, nog een glaasje gedronken met de buren en zo. De tijd ging zo snel en het was zo gezellig dat we de regen al snel vergeten waren!
Gelukkig klaarde het 's middags uit voor de trouw, familiefoto's, receptie met de familie!
Onze fotoshoot hebben we op een andere dag gedaan wat zeker zijn voordelen heeft (je moet niet meer zo nauw kijken op je kleding + je bent heel relaxed!).
De grote receptie was 's avonds en hebben we binnen gedaan want het werd te fris. Was écht gezellig! Ik vind dat je echt niet per se iets buiten moet doen om het gezellig te maken. Integendeel, ze zouden enkel maar geklaagd hebben dat het te koud was.
Fixeer je echt niet op het weer!
En het zou al moeten lukken dat het de godganse dag regent hé.
We zullen toch duimen voor het zonnetje!
xxx



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...