Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst vr uitnodiging vr huwelijksmis vr onze kids hun klasgenootjes en voetbalvriendjes

  22-9-2009 23:50:59
Hey,

Wij trouwen bnn dik 2 weken. We hebben 2 kinderen. Graag willen we hun klasgenootjes en vriendjes van de voetbal via een briefje uitnodigen vr de huwelijksmis. Iemand een idee hoe we dit kunnen formuleren?

Alvast bedankt
Melissa en Bart
10/10/09

Bart
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 968


Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik23-9-2009 9:19:06

Hoi Melissa en Bart

wij zitten met hetzelfde...
Ik zou het briefje in ieder geval laten spreken uit de naam van de kids
dat komt altijd schattiger over vind ik
ik weet nu natuurlijk niet hoe oud je kids zijn
de mijne 5 en 2,5jaar. Ik ga iets formuleren over een groot feest dat ze heel blij zijn en dat ze graag zouden hebben dat ze komen kijken , ik voorzie ook een gadget of snoep bij het buitenkomen, misschien nuttig om dat erbij te zetten...
Succes!
isabel
12-12-09



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik24-9-2009 9:23:49

Begrijp me aub niet verkeerd, ik respecteer jullie keuze (heb ni veel andere keus ;) ).
Maar is 'n huwelijksmis niet erg saai voor kinderen, worden ze dan niet al gauw rumoerig, gaat dat niet 'n beetje de mis verpesten? Gewoon m'n bedenkingen bij.



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik24-9-2009 12:27:51

Onze kinderen zullen als we trouwen bijna 4 en bijna 8 zijn. Ik denk ook dat zo'n huwelijksmis een beetje saai is voor kinderen.
Wij nodigen hun beste vriendjes en vriendinnetjes samen met hun ouders uit op de receptie.



Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik24-9-2009 12:41:09

hallo

hier nog eens ikke
ik nodig de kids enkel uit voor nà de dienst
ze zijn natuurlijk ook welkom in de dienst, maar dacht idd dat ze zich zouden vervelen en over het algemeen staan de kindjes dan buiten te wachten als de mis gedaan is

Isabel
12-12-09



tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-9-2009 14:22:55

Hallo Melissa en Bart,

misschien kan ik jullie daarmee wel helpen maar hoe oud zijn jullie kindjes aub ? (om in de juiste doeltaal te schrijven).
Groetjes



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 20:12:40

Bedankt vr jullie reacties en bemerkingen.

@ tami, thx vr de moeite!
Louis wordt 6 in december; zit in 1ste leerjaar
Justine wordt 5 in oktober; zit in 3de kleuterklas

Grtjs Melissa en Bart



tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-9-2009 22:13:07

Beste vriendjes, vriendinnetjes,

onze mama en papa gaan trouwen op (dag & datum)!
Wij zouden het heel tof vinden als je naar de kerk zou komen. (Wie komt krijgt iets lekkers !)
Mama en papa komen uit de kerk om (tijdstip) en wij zullen d'r natuurlijk ook bij zijn !
Tot binnenkort,

Louis en Justine

Tip : je kan hen mss beiden een tekening laten maken (thema : trouwdag), deze op postkaartformaat copiëren of scannen en op kaartjes plakken met op de achterzijde de "uitnodiging".
Je kan hiervoor een ludieke font gebruiken (vb. Kristen ITC of Curlz).

Groetjes



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 22:54:16

Uiteindelijk gaat het dit worden:
Beste vriendjes allemaal,
Ik wil jullie uitnodigen voor iets heel speciaal.
(datum) wordt een heel bijzondere dag,
waarop ik bruidskindje zijn mag!
Dan gaan mijn mama en papa trouwen met elkaar,
ja, geloof mij, het is echt waar!
Voor het dragen van de ringen,
sta ik reeds te springen.
Komen jullie dit met ons vieren?
Nadien is er een lekkere verrassing om ons te plezieren!
In (naam kerk) geven mijn mama en papa elkaar een dikke zoen,
om (uur) te (gemeente), daar is het te doen!
Hopelijk tot dan!
Dikke knuffel
(naam kind)

Melissa en Bart
10/10/2009



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik24-9-2009 23:00:31

Was nog vergeten te vermelden dat op de achtergrond vh briefje een afbeelding staat van 2 giraffen, mannelijke giraf heeft hoed op en strikje, vrouwelijke giraf heeft een sluier aan.

Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...