Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 jaar getrouwd!

  22-9-2009 13:29:53
Dag iedereen,

zo'n jaar geleden zaten we net zoals jullie nu, af te tellen naar dé dag van ons leven. En dat is het ook geworden... We denken er nog heel veel aan terug en ook onze fotoalbum komt nog regelmatig boven.
Intussen is ons huwelijk al bekroond met een eerste kindje. (een mooie souvernirtje van tijdens de huwelijksreis! )

Binnenkort houden we dus een doop met babyborrel, op de dag dat we 1 jaar getrouwd zijn!!! Mooi & symbolisch vinden we...

Nu mijn vraag: hebben jullie cadeautips??? Zou mijn ventje graag verrassen met een lief en romantisch cadeautje, maar de inspiratie is ver zoek...

Alvast bedankt!!!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Els

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1153


tania

 Meld misbruik23-9-2009 20:34:02

hallo
dikke proficiat met je kleine spruit. ja dat is echt een mooi souvenirtje:)
cho veel hangt af wat jullie intresse zijn.
oftewel verras je hem met iets wat hij altijd had willen doen vb bengijumpen,.....
oftwel doe je een romantische uitstap
of doe je iets special op de plek waar jullie elkaar hebben leren kennen. wat je doet hangt van jullie plek af he :)
etentje,
je eerste date overdoen
bon afgeven voor recht op foto van jullie drie te laten maken.......
ik hoop dat je er iets aan hebt
veel succes
tania



Els

 Meld misbruik23-9-2009 21:08:10

Hey!

Awel dat is al een goed begin... daar kan ik misschien al meer verder! Heb nog eventjes tijd om er over na te denken.

Dank je wel!!!

Groetjes,
els



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik23-9-2009 21:44:38

Die foto van jullie 3, daar zullen wij wel voor zorgen ;-)

nee, ik weet het niet, nu achteraf vond ik het leuk als er een mooie foto van ons 2 vanop huwelijksreis zou vergroot geweest zijn of zo.
of eentje van jullie huwelijk zelf?

een ontbijtmandje laten brengen...
een nachtje hotel...

hopelijk vind je iets,

Groetjes
Heidi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...