Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hallo !!!

  13-10-2005 19:40:06
Hallo !!!

Wij zijn ondertussen al 96 dagen getrouwd !!! Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor de toffe berichtjes en adviezen.

Ook wil ik alle toekomstige koppeltjes een dikke proficiat wensen.

Zijn er nog koppeltjes op deze site die al een tijdje getrouwd zijn?

Groetjes Nancy

Nancy
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 998


kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik13-10-2005 22:45:45

Hey

Dat treft!
Wij zijn vandaag ook 96 dagen getrouwd!

Het was een onvergetelijke en vooral ook een stralende dag. Alles zat mee. En zoals iedereen zegt: véél te snel voorbij. Maar we hebben van alles heel hard genoten. Het is echt prachtig geweest.
De grootste verrassing was trouwens dat we met een foto en een artikel tweemaal in de krant gestaan hebben: daags na onze trouw in de Zondagskrant en 's maandags in de Gazet van Antwerpen.

We zijn ook heel blij dat we heel veel mooie foto's en een leuke videomontage van onze dag als herinnering hebben!

Hoe was het bij jullie? Ook genoten en alles vlotjes verlopen?

Groetjes
Kathleen



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik14-10-2005 9:49:48

hoi Nancy!

Profciat! Wij zijn vandaag 28 dagen getrouwd, het was zo snel voorbij!! Maar het was echt een heerlijke dag en ik word nog steeds zo blij als ik eraan denk! Wij beginnen nu onze foto's van alle kanten te ontvangen, da's heel plezant en het brengt die dag toch een beetje terug :)

Ik vond deze site ook een enorme hulp bij onze voorbereidingen en ik kan ook nu nog maar moeilijk wegblijven van het forum :)

Vele groetjes!
Gaëlle



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik14-10-2005 10:43:12

Ja ook wij zijn reeds 56 dagen getrouwd. Het ging veel te vlug voorbij. We regelden alles in 4 maanden tijd en het werd een supermooie dag. Ik zou alle dagen naar de foto's en video kunnen kijken en bezinnen over die prachtige dag.



Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik14-10-2005 19:53:10

Hallo iedereen,

Het was voor ons een dag om niet meer te vergeten. Moe maar tevreden en dat was iedereen. Nog nooit heb ik onze ouders zo fier en blij gezien. Nu nog heb ik soms vlinders in mijn buik.
De videoreportage en de foto's brengen inderdaad deze dag een beetje terug.

xxx
Nancy



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik15-10-2005 11:31:57

Dag Nancy

Wij zijn vandaag 36 dagen getrouwd..

De dag was veel te mooi om waar te zijn, en veel te vlug voorbij..

't doet nog altijd een beetje pijn omdat alles zo snel voorbij gaat.


Groetjes

Vanessa



Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik16-10-2005 19:53:59

Wij zijn vandaag 50 dagen getrouwd! Ik zou zo graag onze dag nog eens over doen. Het was mooier dan ik had durven dromen!!!!
Aan alle getrouwde bruiden en bruidegommen proficiat, en diegene die nog moeten huwen, veel succes met jullie voorbereidingen en geniet van jullie dag!



annelies
19-8-2005
 Meld misbruik16-10-2005 22:08:44

hallo,

wij zijn ondertussen 58 dagen getrouwd, wat gaat dat snel he!
Een dag om nooit meer te vergeten. Donderdag mogen we om onze album ik verlang er zo naar.
We hebben al wel heel veel foto's van familie en zo gekregen maar dat gaat toch nog een heel groot verschil zijn he. Op onze film is het nog een beetje wachten.
Ik kan het niet laten om af en to nog eens hier naar de site te komen. Diep in mijn hart vind ik het jammer dat alles voorbij is.
Maar het was een perfecte dag.

vele groetjes annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...