Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper van 23 meter te koop

  21-9-2009 20:37:16
Hoi Bruidjes,

ik heb nog een rode loper van 23 meter liggen, éénmaal gebruikt, het regende niet. Ik vraag er 55 euro voor, ben van Lille, Kempen omgeving Herentals.
Mijn e-mail : bellens.anne@gmail.com

grtjs
Anne


Anne
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1055


Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik21-9-2009 22:00:06

Hey Anne,

Is er over de prijs nog te praten. Kan namelijk een nieuwe kopen van kenissen die deze zomer getrouwd zijn (waren de loper vergeten)voor 65 euro. Indien je zegt, ik doe hem voor 40 weg ben ik geïnteresseerd, anders kan ik beter voor die nieuwe gaan.

Alvast bedankt.

Groetjes Jessica
tomverschueren1@telenet.be



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-9-2009 17:03:30

Sorry, ik heb er gene meer nodig.
Maar misschien even bijvermelden dat 23 meter heeeeel lang is. Misschien dat er mensen zijn die meerdere kortere nodig hebben en zo ook aan hun trekken komen. Ik had er 2 van 8 meter lang liggen (maar 16 meter). Een schaar of een mes is snel genomen!
Ik wil nu niet moeien maar 55 euro lijkt mij een heel schoon prijske. 1 keer gebruikt bij schoon weer is praktisch nieuw hé.

groetjes, Carolina



Anne
7-8-2009
 Meld misbruik22-9-2009 19:12:57

Ja 23 meter is lang, maar hij was zelfs langer (35 meter). De kerk in Lille tot buiten was zo lang ;-)
Inderdaad je kan er gerust 2 kortere stukken van maken, geen probleem.
En 55 euro is een mooie prijs, voor minder doe ik hem (sorry) niet weg.

grtjs
Anne



glenn

 Meld misbruik22-9-2009 22:08:10

Hoi Anne,
Heb je deze nog steeds? Ik ben wel geinteresseerd.
Kan je me e-mailen op volgend adres;
an.bogaert1@pandora.be
grts
An



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-9-2009 15:06:36

Ja das just. Zo ver had ik nog niet nagedacht. Wij hadden er thuis ene aan de voordeur liggen en dan in Vorselaar vanaf de achterste stoelen tot op't straat. In de middengang lag er al ene (van de kerk).

groetjes, Carolina



wendy
24-8-2010
 Meld misbruik11-11-2009 15:50:04

hallo Anne ,

Hebt u deze Loper van 23m nog?
Mijn emailadres is fam.pairon@skynet.be

Grtjs wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...