Terug naar overzicht
een goede kapster kan beiden goed vastmaken, je moet zelf kiezen wat je mooi vind, moet het staan als een kroontje of meer als diadeem, speelt een grote rol. Ik had ook eentje en deze stond als een kroontje, de kapster had deze mooi ingewerkt.
Heidi,Ik zou het ook graag hebben als kroontje.Hoe was die van jou ?
ik ga mijn haar laten opsteken, dus ik heb een platte, maar als je je haar loslaat kan je wel een kroontje pakken, en een kapster weet daar idd wel raad mee, ga eens kijken naar Veritas, daar kan je ze eens uitproberen.
Ik had er ene die gebogen was en was perfect in mijn haar ingewerkt. Ik denk als je je tiara mee neemt naar de kapster dat ze wel elk model weet te 'integreren'! ;-)Groetjes, Laura
ik heb er ook eentje die als een kroontje zal staan.heb de mijne online gekocht via http://ww1.tiarastore.co.uk/html/pages/productsMenu.asp... Ik had hem in 4 dagen thuis geleverd en is hele goede kwaliteit!
ik had er eentje van swarovski (confetti), de zijkanten werden volledig weggewerkt met mijn haar, was zeer mooi, foto's op wwww.heidienwouter.bruiloftsite.nl