Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  19-9-2009 23:44:51
Hoi allemaal,, kan er iemand mij een goede bestemming aanraden om op huwelijksreis te gaan en een goed hotel?

Grtjs,

Stien 21/08/2010

Stien
21-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 993


sonja

 Meld misbruik20-9-2009 13:41:19

Club Aldiana - Djerba : als je alleen gaat voor zon, zee en lekker eten.
Kijk zeker eens op www.vakantiereiswijzer.nl .
Veel plezier !



nathalie

 Meld misbruik20-9-2009 19:07:13

cyprus, paphos, louis imperial beach.
heel mooi land, gezellig stadje, goed hotel met lekker eten, vriendelijk personeel, ligt vlak bij zee en 2 km van kato paphos, is te doen te voet of goedkoop met de bus.



Sophie

 Meld misbruik20-9-2009 20:21:29

Hotel atlantica Bay, limassol, cyprus.
Mooie honeymoon of juniorsuite voor voordelige prijs met jaccuzie om balkon. Zaliggg



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik21-9-2009 15:58:39

Stien,

Je vraag is wel heel algemeen.
Kan je wat meer details geven. Wil je best helpen.
Wanneer wil je op reis ?
Binnen Europa of buiten Europa ?

Kan je wel een paar leuke ideeen geven voor volgende landen. Je laat maar weten of er iets tussen zit dat je interesseerd.
- Gran Canaria
- Fuerteventura
- Tenerife
- Egypte
- Madeira
- Cyprus
- Tunesie (maar raad ik af)
- Malta
- Kos
- Corfu
- Malaga
- Zweden
- Denemarken
- Kenia
- Dominicaanse Republiek
- Mexico
- Zuid Korea
- Sri Lanka
- Las Vegas
- Dubai

Groetjes,

TINA



Stien
21-8-2010
 Meld misbruik21-9-2009 18:47:38

Hoi Tina,
we hadden gedacht aan de Dominicaanse, gran canaria, fuerteventura,cyprus, malta, tenerife, ... Een vliegvakantie naar de zon. Huwelijksreis zou eind aug begin sept 2010 zijn.

Grtjs



Stien
21-8-2010
 Meld misbruik21-9-2009 18:47:39

Hoi Tina,
we hadden gedacht aan de Dominicaanse, gran canaria, fuerteventura,cyprus, malta, tenerife, ... Een vliegvakantie naar de zon. Huwelijksreis zou eind aug begin sept 2010 zijn.

Grtjs



Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik23-9-2009 19:38:36

hallo, wij zijn dit jaar op huwelijksreis gegaan naar gran Canaria omdat we al kindjes hebben en niet te ver wouden vliegen.We hebben een Riu hotel genomen en ik moet zeggen dat deze hotels uitstekend zijn want het is de 2 de keer dat we zo een hotel nemen en zowel de sfeer,het eten,het personeel is uitstkend,groetjes sabrina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums