Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafeldecoratie

18-9-2009 13:55:46
hey!
Heeft er iemand goede ideeën om de tafel te decoreren? Alsook wat voor muziek we best spelen tijdens het diner?

Groetjes!

joke
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1197

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik18-9-2009 14:13:34

Hey!
Onze grote dag stond volledig in het teken van Italië.
Wij zetten op de tafels witte hapjesbordjes met drie onderverdelingen, in ieder vakje een theelichtje (groen, wit, rood) op gekleurde steentjes (ook groen, wit, rood).
In houten houdertjes (die mijn oom als schrijnwerker maakte) kwamen gelamineerde kaarten: aan de ene kant de tekst van onze (It.) openingsdans en de vertaling EN aan de andere kant de tafelnaam (een It. regio) met een foto en wat uitleg over die streek.
En onze bloemist zorgde voor prachtige (en vooral originele) bloemstukjes.
Voor foto's: mail me op sabrina_geldof@hotmail.com!!

Grtn van Sabrina
42 dagen getrouwd!!

Vanwaar zijn jullie?

tami
26-6-2010
 Meld misbruik20-9-2009 16:49:16

Hallo Joke,

als achtergrondmuziek kiezen wij voor klassiek (bv. Mozart, Vivaldi, Paganini)vnl. vioolmuziek.
Dat schept een rustige, ontspannen sfeer en laat de mensen toe om elkaar te verstaan aan tafel. Ook is dit muziek die niet storend is.
Een alternatief is misschien Richard Clayderman (piano) of André Rieu ? Voor een klassiek diner aan tafel heb je ongeveer 4 uren muziek nodig.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...