Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kadeautje bruidegom

  2-4-2003 11:51:37
Hallo allemaal,

Ik trouw met mijn allerliefste op 2/4/2004. Omdat hij echt zo lief is en ontzettend bezorgd is om onze trouwdag in goede banen te leiden, zou ik hem op onze trouwdag graag zelf willen verrassen en hem een kadeautje
willen geven. Maar echt iets heel origineels, gewoon omdat hij echt zo attent en speciaal is voor mij.

Bedankt, groetjes,
Vanessa

Vanessa
2-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 898


Kathy
31-5-2003
 Meld misbruik3-4-2003 15:18:46

Misschien kan je hem een heel mooi paar manchetknopen geven als zijn hemd dit toelaat natuurlijk. Of anders een mooi horloge waarin je iets kan laten graveren ... Heb jij misschien ideetjes voor cadeautjes voor de mama's en voor een vriendin die ons zal helpen als ceremoniemeester ?



Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik3-4-2003 15:32:27

Hoi Kathy,

Wij geven aan de mama's een glazen wand, waar we de namen en een bedank-tekstje laten ingraveren.

Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...