Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eddy K

  15-9-2009 19:01:08
Hey,

zijn er nog bruidjes die een jurk van Eddy K gekozen hebben?
Ik vind de collectie wel leuk, maar het lijkt niet zo'n populair merk hier op de site.

Groetjes,

Anne

A
1-3-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 911


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-9-2009 19:23:58

ik vond de jurken ook prachtig maar ze zijn bijna niet te vinden in België, waarschijnlijk vandaar ook dat het merk op dit forum amper vernoemd wordt. In Nederland is het een gekend merk, op de fora daar is het zelfs 1 van de meest voorkomende.



Vienna
7-8-2010
 Meld misbruik15-9-2009 21:01:27

Bij het bruidsparadijs in Merksem hebben ze jurken van Eddy K.! Heb daar een echt 'koninklijke' jurk gepast ! ;)



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 9:01:32

Als je die collectie mooi vindt, moet je er voor gaan !
Een ding is zeker : je zal dan uniek zijn !
Heb zelf een kleed van Maggie Sottero, hier ook niet gekend (australisch).
Niemand zal het zelfde kleed hebben als ik die dag :)
Informeer je via de website waadat er een dealer zit, en ga ervoor.
Ik had in Belgie al 2 winkels gedaan voordat ik mijn kleed vond op internet. De Europese verdeler stuurde mij naar een winkel in Rotterdam. Awel ik moet zeggen : ik heb nog nooit zo fantastisch geholpen en ontvangen geweest als daar. Veel meer service dan in Belgie, ze staan daar gemakkelijk 10 jaar verder in hun omgang, meedenken, modernheid van de winkels.
Ook mijn avondkleed komt uit het buitenland : Londen.
Laat het buitenland je vooral niet afschrikken, en volg je hart. Parijs, Amsterdam, Londen,... zijn allemaal niet zo ver voor ons. Met de auto of per thalys sta je er in een wip.

Succes

TINA
1.05.10



Evie
31-7-2010
 Meld misbruik16-9-2009 17:25:38

In genk in primo piano verkopen ze dit volgens hun website.

Groetjes,
Evie



A
1-3-2010
 Meld misbruik16-9-2009 18:08:38

@ vienna

Welke jurk heb je gepast/gekozen bij het Bruidsparadijs?




Vienna
7-8-2010
 Meld misbruik16-9-2009 19:37:18

Hey Anne,
Goh, ik weet het niet meer zeker, vind hem ook niet terug op de site, maar de "Amelie" zou het wel eens kunnen zijn! Welk kleedje vind je leuk? Je kan steeds eens bellen! Heb zelf ook maanden gezocht naar mijn Hervé-kleedje, maar opeens hing ie daar, op me te wachten ;) x



V
29-8-2010
 Meld misbruik18-9-2009 22:41:11

Hey Anne,

Wij zijn 3 weken geleden getrouwd en ik had ook een kleed van Eddy K gekozen.
Iedereen vond het prachtig.
Een echt prinsessenkleed!
Ik heb mijn kleed gekocht bij boetiek Maya in Hemiksem. Ze hebben daar veel keuze en helpen je daar heel goed.

Nog veel succes!

groetjes
V



A
1-3-2010
 Meld misbruik21-9-2009 12:12:58

@ V

Welk model had je gekozen?

Groetjes,
Anne



V
29-8-2010
 Meld misbruik23-9-2009 18:48:43

Hey Anne,

Ik had een kleed van Eddy K model BE41.

groetjes
V


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...