Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket gooien

  11-10-2005 17:10:54
Hoi allemaal,

Ik zou op het feest graag mijn bruidsboeket weggooien (zoals in de films :) ) naar alle ongetrouwde dames, maar wanneer doe je dit het beste: net voor of na de openingsdans, of helemaal op het einde van het feest (en is er dan wel nog genoeg volk)? Is er nog iemand die dit gaat doen?

Groetjes,
Barbara

Barbara
4-11-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1102


An
13-8-2005
 Meld misbruik11-10-2005 18:27:36

Hoi Barbara..
Een collega van mij heeft dat ook gedaan, voor de openingsdans.
Denk dat die dingen, en evt video/grappen van vrienden, voor de openingsdans gebeuren.
Groetjes en veel succes!
An



annelies
19-8-2005
 Meld misbruik11-10-2005 21:27:26

hallo,

ik wou dat ook doen maar er waren er die zeiden de avond zelf dat ik het niet mocht doen om mijn boeketje veel te mooi was. Nu vind ik het jammer dat ik het niet heb gedaan. Ik heb het ook niet laten drogen. Ik heb het drie weken hier in huis laten liggen maar ik heb het zelf niet veel gezien door onze huwelijksreis.

Doe dus je eigen zin en gooi het maar weg, dat brengt een toffe sfeer. succes nog met je voorberedingen.

53 dagen getrouwd



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik11-10-2005 22:39:35

Hey Barbara,

Ik zou dat ook heel graag doen, maar ik zou dan een plastic boeketje of zo voorzien dat het eigen boeket niet kapot zou gaan om te laten drogen. Volgens mij geeft dat leuke ambiance, hoewel hier thuis al iedereen gezegd heeft dat het onnozel en belachelijk is om zoiets te doen.
Ik twijfel nog sterk: als ik dan de ongetrouwde vrouwen op de dansvloer vraag en er komt niemand af, is het idd wel erg belachelijk...

groetjes,
Tinne
26.08.2006



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik12-10-2005 8:33:37

Hallo,

Ik ken ook iemand die dit gedaan heeft, zij heeft een kleinere versie van haar bruidsboeket laten namaken en tijdens het avondfeest werden alle niet getrouwde dames op het podium geroepen. Ik vond het persoonlijk niet zo mooi (ik sta niet graag in de belangstelling) en werd letterlijk verplicht om daar op het dansvloer te staan.

veel succes

Tiziana



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik12-10-2005 16:50:44

Net als Annelies heb ik spijt dat ik mijn boeketje niet heb weggegooid. Een nicht die zo graag wil trouwen en de lol er wel van inzag, had het leuk gevonden. Ik vond het de dag zelf zo'n mooi boeketje dat ik het niet over mijn hart kreeg. Nu heb ik dat thuis laten drogen, maar dat is toch niet zo schoon meer. Had ik het maar weggegooid...
39 dagen geleden. De mooiste herinnering aan het boeketje is een foto.



Kathy
8-7-2006
 Meld misbruik15-10-2005 1:12:56

hallo,
ikzelf ga op mijn huwelijk ook mijn boeketje weggooien en ga dit na het eten, juist voor de openiingsdans doen. Vele mensen vragen mij waarom ik het niet ga laten drogen, maar bij vele kameraden die al getrouwd zijn, vind ik dat er van zo'n mooi boeket toch weinig overblijft na het drogen dus dan gooi ik het ook liever weg zoals in de films. Want ik vind het dan een verspilling van het geld om te laten drogen (ca250euro) want het verliest toch zijn schoonheid en wat doe je er dan nog mee?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...