Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

  14-9-2009 20:04:05
Kan iemand mij helpen ivm de tafelschikking waar de bruiden bruidegom en de familiesallemaal moeten gaan zitten? of laten jullie de mensen zelf kiezen waar ze gaan zitten?

joke
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 850


nicky
12-6-2010
 Meld misbruik14-9-2009 21:23:01

Wij gaan iedereen wel een tafel aanwijzen maar de plaats zelf kiezen ze zelf. Veel minder werk voor ons en iedereen content.
Aan de hoofdtafel zitten wij niet samen met onze familie maar verkiezen wij onze beste vrienden.

Groetjes
Nicky



Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik14-9-2009 21:28:30

Wij gaan met tafelnamen werken en de maitre zal de mensen per tafel begeleiden. Ik denk dat we iedereen een vaste plaats gaan geven dmv naamkaartjes. We zijn met ongeveer 140 en een beetje structuur is dan misschien wel nodig, denk ik. Het zijn ronde tafels dus iedereen kan goed met elkaar communiceren! xxxxx



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-9-2009 22:39:58

De eretafel: man rechts, vrouw links, de familie volgt langs dezelfde kant.
de rest hebben we enkel de tafel aangeduid. Waardat ze juist gingen zitten konden ze zelf kiezen. Zo hadden we tafels die echt per koppel waren gaan zitten, andere mannen en vrouwen bijeen. Afhankelijk van hoe goed iedereen elkaar kent.

Als je echt iedereen een plaats gaat geven wordt het moeilijk. Op wat ga je je baseren. Per koppel? Wat dan met alleenstaanden?


groetjes, Carolina



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik15-9-2009 8:20:44

Eretafel zoals Carolina zegt.
Rest : iedereen wordt geplaatst door middel van een naamkaartje.
Wel wat werk aan, maar ja.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...