Terug naar overzicht
Hey,Wij geven wel een feest met eten, maar de zaal werkt bij ons ook met een forfait voor de drank. Eerst 5,5 euro/pp voor ontvangst met cava en dan voor de rest 21 euro/pp van het begin van het feest tot het einde.GroetjesKim
veel hangt af van hoe je het mag regelen met de zaal.ik geef mn feest in een parochiezaal.hierdoor kan ik een brouwer nemen.dit is het goedkopst natuurlijk.als je echt met een feestzaal werkt.ja die moeten er ook van verdienen he.veel succes
Hallo,Wij doen ook eten, maar aangezien mijn toekomstige man een kok is, verzorgen wij dit zelf, stukken goedkoper als een traiteur en zeker dat alle producten vers zijn. De dag zelf zorgen we wel voor keuken- en zaalpersoneel (niet zo'n groot probleem voor ons omdat wij zelf in de horeca werken). Het drinken in de zaal moeten wij niet veel meer betalen dan brouwersprijzen, bv. 1 euro voor een fles water.Groetjes
Alvast bedankt voor de reacties! Normaal gezien gaan we ook kunnen werken met een brouwer (hebben een zaal op het oog via via waarin we alles zelf mogen doen). Maar zelfs dan heb ik geen idee hoeveel je moet tellen per persoon. Is zo moeilijk in te schatten! (zal ook wel van de sfeer afhangen :) ) We gaan wel een frietkraam voorzien voor iedereen en in de vroege avond een diner voor hechte familie en vrienden. Ik verschiet ervan wat het allemaal kost, en dan doen wij het nog allemaal zo goedkoop mogelijk...We gaan nog goed moeten sparen :-)
Wij hebben gekozen voor een feestzaal en betalen voor de drank:- 22 euro voor ontvangst met cava en tijdens diner wijnen, frisdrank, ...- dan 15 euro voor de eerstopvolgende 2 uurtjes- Vanaf dan 8 euro/pp/uurWe weten dus niet op voorhand op hoeveel het zal uitkomen maar je kan wel een ruime schatting maken he...Afhankelijk van hoe je je feest geeft, kan je de kosten drukken of doen stijgen... ALlemaal een kwestie van keuzes en prioriteiten stellen he! ;-)Dikke zoen en succes nog met jullie planning!
Hallo Greet,als je graag goed weet wat het allemaal gaat kosten, is het makkelijkst om met een feestzaal te werken die drankenforfaits heeft. De onze rekent 8 €/pers. voor de duur van het diner (wijnen en waters) en 10 €/p. vanaf het dansfeest tot sluitingsuur. Wij weten dus nu al wat we gaan betalen (all in), en als er nog wijzigingen zouden komen, zal dat zeker niet over astronomische sommen gaan. Groetjes
Hoi, wij betalen 5 euro voor de receptie (1 uur schuimwijn en fruitsap) tijdens t eten 7,20 euro (warm eten in buffetvorm met visvoorgerecht) en van na de koffie tot 05 uur s morgens 9,80 euro.Denk dat t behoorlijk meevalt....Groetjes Ellen
hallo ben ik weer :)mijn vriendin is vorig jaar getrouwden had +/- 170 man zij namnet als wij een parochiezaalen werkte met een brouwer.zij heeft ongeveer 500 euro betaald aan drinken.en weesmaar zeker daar is wat afgedronken.daar gingen soms plataues voorbij voor vier man :)ze slikte uit angst voor de rekening :)maar ze was aangenaam verschoten :)
ah oef Tania, wat een geruststelling! hopelijk zal ik ook zo aangenaam verrast worden! :-) bedankt allemaal!