Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 12 september 2009

  14-9-2009 16:08:49
Hoi,

Hieronder een verslagje van onze mooiste dag op 12 september 2009:
Om half 9 moest ik bij mijn kapster Peggy, van P Coiffure uit Moorsel zijn. Ze maakte een prachtig opsteekkapsel!
Rond half 10 waren we terug thuis en ben ik op mijn gemakje begonnen met mij klaar te maken. Tegen half elf stond de thuisverpleging hier, want ik was er in geslaagd een keelabsces op te doen en het is tot de woensdag ervoor kantje boordje geweest of ik wel de hele dag van de trouw zou kunnen doen hebben :(! Gelukkige heb ik paardenspuiten gekregen en heb ik er de dag zelf weinig of geen last van gehad!
Tegen kwart voor twaalf stond Naomi van Colorvisign voor de deur en toverde net zoals de proefmake-up mijn gezicht prachtig om. Een heel natuurlijk uitzicht net zoals ik haar gevraagd had!
Tegen kwart na één begonnen de zenuwen een klein beetje op te spelen (ik heb verbazend genoeg weinig of geen zenuwen gehad van heel de dag!). Ietsje later stond mijn man aan de deur in zijn prachtig beige kostuum! De tranen stonden in zijn ogen en hij beefde ongelofelijk toen hij mij het bruidsboeket van witte calla's gaf.
Samen met de familie hebben we nog een glaasje champagne gedronken voor we met de limo van Limoservice vernimmen vertrokken naar het gemeentehuis van Denderbelle.
De plechtigheid zelf was voorbij voor we het wisten :) en ietsje later konden we beneden genieten van een receptie aangeboden door de gemeente en kregen we ook een cadeau van de burgemeester.
Dan was het tijd om te vertrekken naar het park van Aalst voor foto's. Het was enorm plezant met onze fotografen van fotografie Luna!
Dit was om voor we er erg in hadden en toen zijn we vertrokken naar de feestzaal om ons gereed te maken voor het volk.
De receptie was enorm goed, niemand heeft ook maar een moment met een leeg glas gestaan en de hapjes volgden ook heel snel op.
Het enige jammere was dat we weinig of geen tijd hebben gehad om met de gasten van de receptie te babbelen, want er waren wat laatkomers op de receptie en vroege vogels voor het diner, maar al bij al was het in orde.
Het diner zelf was heel erg lekker. Heel lekkere wijnen en de glazen kwamen ze ook heel regelmatig bijvullen.
Tegen half tien kwamen onze gasten van het dessertenbuffet aan en ietsje later konden we genieten van een ongelofelijk dessertenbuffet!
Echt top feestzaal Hophoeve, correct, vriendelijk, tiptop in orde. Meer dan wat ik eigenlijk verwacht had en een aanrader voor iedereen!
Toen sloegen de zenuwen weer wat toe, want het was tijd voor onze openingsdans! Nickelback met Far away.
Toen kon het feest losbarsten. Ook een dankjewelletje aan onze dj verbonden aan de feestzaal(niet verplicht, maar we kozen er toch voor omdat we al ongelofelijk goeie commentaren hebben gehad). Er stond steeds volk op de dansvloer en het feest heeft aangehouden tot half zeven! Ik denk dat er nog volk had gebleven hadden we zelf niet rechtgestaan ;).
Toen we dan thuiskwamen zagen we het leuke cadeautje van mijn man zijn getuige en toen we dan eindelijk een weg gebaand hadden door het hout, takken, lint en bh-werk (wat hij de dag later zelf! is komen opruimen), konden we in ons bedje kruipen.

Het was een fantastische dag die echt om is voor je er erg in hebt.
Voor de toekomstige bruidjes geniet van elke seconde want het is echt zo, de dag is zo om!

Nogmaals een bedankje aan
P-coiffure voor de prachtige kapsels!
Naomi van Colorvisign voor de prachtige make-up!
Fotografie Luna voor het goed opvolgende van de dag en de foto's die we al op hun kodak zagen waren schitterend! Ik ben benieuwd ;)
Limoservice Vernimmen, we hadden een ongelofelijk vriendelijke chauffeur die echt in de weer was!
Feestzaal hophoeve, voor de onvergetelijke avond!
Dj flightcases voor de prachtige muziek!
Groetjes
Kim

Kim
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1377


Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik14-9-2009 16:18:12

Ben wel benieuwd hoe jullie eruit zagen! ;-) Geen foto'tje van die mooie dag?
Het klinkt alleszins FANTASTISCH jullie dagske ;)

Geniet nog van je wittebroodsweken

Groetjes
Katrien



Kim
12-9-2009
 Meld misbruik14-9-2009 17:17:34

Nog eventjes geduld ;)
Van zodra er zijn post ik er ook.

Groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info