Terug naar overzicht
Ik heb ook kort haar en ik vroeg gisteren aan mijn toekomstige wat hij graag zou hebben. En hij zei dat ik veel mooier ben met kort haar dan met lang haar. Dus bij ons zal het ook kort blijven. Ik volg deze topic dus ook mee :-) Wij trouwen 05/06/2010
Hallo,Ik heb altijd al kort haar gehad en ben getrouwd met kort haar. Mooi gebrusht met wat wax en haarlak op en het was zeer mooi. Iedereen was er van geschrokken want anders is mijn haar niet zo "opgemaakt". En ik heb er ook geen lintjes of speltjes ingestoken omdat ik dit anders ook niet doe. Als je een foto wil dan moet je me maar mailen (maar je moet je er niks speciaal bij voorstellen)- vanherzeele@hotmail.comgroeten, Annelies.
Dag bruidjes'k trouw op 10/10/09 (dus nog 4 weken) en heb ook lang getwijfeld of ik mijn haar zou laten groeien. Mijn man vindt opgestoken haar heel mooi, maar 'k vond het een beetje stom om voor die dag dan helemaal van uiterlijk te veranderen... Had het al eens laten doen en moet zeggen dat het er heel... raar uitzag bij mij... En 'k vind mezelf ook mooier met kort haar, dan komen mijn ogen beter uit :-) Uiteindelijk hou ik mijn haar kort (van achter opgeknipt en vooraan kinlengte met een korte pittige pony). Qua 'feestelijkheid': je kan er altijd een diadeempje insteken of een klein speldje met een diamantje... Ook glittertjes in je haar kunnen denk ik heel mooi zijn. Ik hou het heel naturel die dag, mijn make-up is dan wel wat zwaarder en mijn halsketting ook.'k Hoop dat jullie hier wat aan hebben.GroetjesEvelien
Hallo,Ik ben vorige maand ook getrouwd met een kort kopke. Heb veel leuke reacties gehad dus lang haar hoeft echt niet. Ik heb het wel een beetje asymmetrisch laten knippen (froufrouke). Als je een foto wil zien. Mail gerust naar tine_decraene@hotmail.com, dan mail ik zeker terug!Groetjes,Tine
hallowij zijn afgelopen zaterdag getrouwd. ik heb ook al enkele jaren kort haar, en dus ik wou dit zo houden. opgestoken haar is niks voor mij, en ik heb met mijn coupe ontzettend veel reacties gekregen, het is ongeveer zo lang als tot aan mijn kin, en dan naar buiten gebrusht met wat pieken, en de mensen zeiden dat ik 'uit de boekskes' kwam :-)succes!