Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

helaas openingsdans

  11-10-2005 12:51:51
Hey,

afgelopen vrijdag trouwde mijn broer, het was echt een prachtige dag en ik heb ook volop genoten samen met hem en zijn kersvers vrouwtje, maar toen de openingsdans kwam stokte mijn adem in mijn keel, het was identiek dezelfde als mijn vriend en ik al vastlegden sinds hij mij vroeg om te trouwen. Nu weet ik niet goed wat te doen, ik vertelde het mijn broer wel, want we zijn echt goeie maatjes, maar zoeken we nu best een andere dans, of trekken we er ons niets van aan en doen we wat we al van plan waren?

nele
20 mei 2006

nele
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1143


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik11-10-2005 13:13:50

Hallo Nele,

Wij weten ook al welk liedje we gaan kiezen en dat past zo goed bij ons en is voor ons van grote betekenis dat ik zeker geen ander meer zou kiezen, ook niet als er nu familie of vrienden hetzelfde zouden kiezen.
Ik zou gewoon het liedje nemen dat jullie van plan waren, nadat jullie dat met je broer besproken hebben. Veel mensen weten 's anderendaags al niet meer welke openingsdans er was, tenzij het natuurlijk iets heel speciaals is. Bij jullie is er dan nog meer dan een half jaar tussen!

Groetjes,
Sylvie
11/03/06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik11-10-2005 13:33:33

Net hetzelfde als bij ons!! De broer van mijn vriend heeft ook net dezelfde openingsdans gehad als wij. Pech gehad, wij nemen hem toch hoor. Ook bij ons stond die dans al vast van bij het aanzoek. Zou het veel te spijtig vinden om een andere te moeten nemen.

Ten slotte: op 100 man hebben dan misschien 2 mensen die dans ook als opener gehad. Als je eerst aan iedereen moet gaan vragen wie welke dans had, ben je wel even bezig...



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik11-10-2005 16:20:19

Hey Nele, Ik trouw op dezefde dag als jij. Wij hebben ook al beslist welk liedje onze openingsdans wordt. Een lied met een speciale betekenis. Maar wij gaan twee "openingsdansen" dansen. De eerste met mijn vriend zijn twee dochters. (ik met de éne en mijn vriend met de andere). Nadien ons lievelingsliedje. Maar ik heb wel getwijfeld, want ik heb er drie die ik wel zie zitten als openingsdans.
Heb natuurlijk nog tijd om erover na te denken.

Ann
20.05.2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-10-2005 16:59:13

Hey,

als jij en je broer zulke goede maatjes zijn, zou ik mij daar niets van aantrekken. Iedereen danst toch op zijn eigen manier en het schept nog eens een extra band tussen jou en je broer... Mooi toch?

Groetjes,
Lieve



robben
20-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 9:28:00

Wij hebben ook een soortgelijk probleem... Langs ene kant heb ik zoiets van: dat is echt stom om hetzelfde liedje te nemen, maar langs de andere kant: wij hebben nu al heel wat huwelijken meegemaakt en dan is de kans groot dat je hetzelfde liedje eens hoort (zeker als het een vrij populair nummer is). Dus ik zou het gewoon even met je broer bespreken en ik kan echt niet geloven dat hij er een probleem van zou maken.

Isabelle 20/05/2006



ilse
22-7-2006
 Meld misbruik14-10-2005 0:47:57

Nele
Het is een lied van jou en je vriend en dus zou ik hem houden.
Ik vind ook liedjes mooi die mijn schoonzus genomen heeft bij haar trouw maar daarom verander ik mijn keuze niet.

Doei Ilse 22/7/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...