Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pff leuke laatste nacht zenne

  11-9-2009 20:27:01
Hoi,

Echt ik zit in de put!
We zijn net nog bij mijn schoonmoeder geweest voor de laatste details te overlopen lopen en heeft ze de bom op ons laten vallen dat ze haar del van het feest niet kan betalen (wat ze wel beloofd had) en dat wij moeten voorschieten.
Wij hebben net een huis gekocht en zitten dus in het vooruitzicht om enkele maanden zowel huishuur als lening te moeten betalen, velen onder jullie zullen wel snappen voor wat een moeilijke periode we komen te staan. Ik ben er echt het hart van in! Hun reisje naar Frankrijk volgende week is blijkbaar belangrijker dan ons huwelijksfeest. Een feest waar ze al meer dan een jaar van op de hoogte zijn!
Hoe dat ze nu verwacht dat ik morgen vriendelijk tegen haar zal kunnen zijn als ze zoiets om mijn dak gooit de dag voor onze trouw!
Wij hebben dan nog een super mooi cadeau voorzien voor de ouder als bedanking (dat ook niet weinig heeft gekost), het lijkt nu zo belachelijk om dat nog af te geven.
Ik had mijn dagje morgen wel anders voorgesteld dan vol geldzorgen.
Het ergste is dan nog dat mijn toekomstige er echt het hart van in is en niet wilt dat ik het tegen iemand vertel, wat ik snap, maar ik blijf wel zitten met het wrang gevoel!

Groetjes
Kim
12-09-2009

Kim
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 993


rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik11-9-2009 21:51:28

Hey Kim,

Het is natuurlijk niet fijn wat je nu voor hebt, maar denk gewoon: of ik nu pieker of niet, het probleem wordt er niet minder erg op.

Veel succes nog

geniet ervqn



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik11-9-2009 22:05:44

Hey Kim,
Als ik je één goede raad mag geven: probeer er morgen zo weinig mogelijk aan te denken en laat deze tegenvaller jullie prachtige trouwdag niet vergallen!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-9-2009 0:08:36

Probeer er inderdaad zo weinig mogelijk aan te denken. Die kado zou ze bij mij wel kunnen vergeten. Geef de kado aan jouw ouders op een ander stil moment?
Ik hoop dat je voor de rest nog een kei leuke dag gaat hebben.

groetjes, Carolina



Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik12-9-2009 0:32:18

Positief denken !

Morgen is jouw dag!
Er komt echt wel een oplossing uit de bus vallen!
Mss dat er genodigden geld geven ipv geschenken?
Alle beetjes helpen , toch?

Lieve groetjes
Delphine



Jasper

 Meld misbruik12-9-2009 0:39:19

Het is jullie dag, grote dag.. Daar kan niets tegenop; niets of niemand.
Zorgen zijn voor later, morgen is het één groot feest! Maak er iets moois van.

Jasper Van Tilburgh,
Huwelijksfotografie



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik12-9-2009 2:42:59

Het is inderdaad absoluut niet fijn als je ouders zo doen. Mijn mama betaalt niets en heeft al laten weten dat ze weinig geld zal geven omdat ze zogezegd geen geld heeft. Maar heeft wel een suitekleed van LR gekocht van 1000 euro (terwijl ik hier niet eens gevraagd heb om in het lang te komen). Maar ja, je kan er je dik in maken, helpt toch niet he. Ze doet maar, het zal mijn dag niet vergallen.
En probeer om van de jouwe te genieten.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...