Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TROUWRING VERLOREN

  11-9-2009 12:35:37
hey iedereen,

wij zijn ondertussen getrouwd en op vakantie is mijn zijn trouwring verloren tijdens het snorkelen. waarschijnlijk afgeschoven met het gladde water. Zijn er nog onder jullie (van de reeds getrouwden) die dat hebben meegemaakt? gelukkig was het de mijne niet want die heeft veel steentjes.
Hebben hemnu laten hermaken en een maatje kleinerbesteld. Was er toch even niet goed van maar we hebben al van heel veel mensen gehoord dat ze tijdens hun leven wel eens hun trouwring verliezen. wij hebben alvast en record denk ik want waren die dag net een week getrouwd! Achteraf gezien is het wel een giller van formaat....

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 3378


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 16:48:55

ik had bijna je recorde verbroken!!!

Op onze trouwdag had ons bruidskindje hem bijna in het riool laten vallen.... hij schoof van het lintje van het kussentje en viel op 10 cm van het rioolputje

mijn schoonbroer is tijdens het waterskieen zijn trouwring kwijt geraakt




Sara
12-9-2009
 Meld misbruik11-9-2009 23:03:34

Is niet echt plezant he...
Een kameraad van ons is op dezelfde manier zijn trouwring verloren, en hij heeft dat aangegeven aan de verzekering, en hij heeft zijn geld teruggekregen! Hoe hij het voor elkaar gekregen heeft, weet ik niet, maar het is wel het proberen waard vind ik!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...