Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 12/09/09, veel succes

  10-9-2009 19:59:54
Hoi bruidjes van 12/09/09,

Ik wil jullie een fantastische onvergetelijke dag toewensen.

Normaal zou ik ook op 12/09/09 trouwen, maar door het overlijden van mijn schoonmama is het verzet naar 7 november. Spijtig natuurlijk. Zaterdag zal een rare dag zijn voor mij, maar jullie moeten ervan profiteren!!!

groetjes

Elien

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 882


Sara
14-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 20:44:07

Dag Elien,

Dat is een harde noot om te kraken voor jullie. Bij deze wens ik je toch, al is het met wat uitstel, een schitterende trouwdag toe. Veel sterkte.

Groetjes,

Sara



tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-9-2009 21:12:02

Beste Elien en verloofde,

ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor jullie sombere momenten moeten zijn. Daarom wil ik jou, je verloofde en zijn familie mijn oprechte deelneming betuigen bij het verlies van zijn mama en jouw schoonmama.
Hopelijk lukt het jullie om op 7 november a.s. toch een onvergetelijke trouwdag te beleven, ik wens het jullie alvast van harte toe !

Groetjes



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik11-9-2009 9:42:06

Wij gingen normaal ook op 12/9 trouwen, maar dat gaat om een andere reden niet door, de feestzaal die wij wilden was al gereserveerd. Bij ons is het slechts een weekje uitgesteld dan.
Morgen zijn we wel 4 jaar samen, dus gaan we met z'n tweetjes dineren, en dromen over volgende week zaterdag.
Ellen, veel sterkte morgen en 7/11 wordt jullie mooiste dag, met je schoonmama als wakende engel over jullie.
FIE



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik11-9-2009 23:05:42

Hoi Elien,
dat is wel heel erg! Maar probeer er dan maar van te genieten!

Ik zal dat morgen (12/09) ook doen!
Dadelijk bedje in, morgen om 6uur opstaan!
Spannend!

groetjes, sara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...