Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dank je mensen

  9-9-2009 23:24:35
Dank je wel voor iedereen die 'ns heeft meegelezen, raad gegeven.
Ik ga behoorlijk goed om met de breuk, deels omdat het ook mijn keuze was om niet te huwen en zijn reactie was dus ook geen relatie meer. Nja, beter nu dan volgend jaar.
Ga even tijd nemen voor mezelf ... buik vol van relaties
ik wens iedereen veel trouwplezier en raad iedereen aan om z'n intuitie te volgen, want ik weet zeker dat er nog zijn die twijfels hebben.

Lies
15-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1094


Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik10-9-2009 8:19:03

Dag Lies!

Veel sterkte! Zit echt met je in, maar het is idd beter nu dan binnen een jaar.. Hoop dat je er snel bovenop komt, zoals je zegt zeker genoeg tijd voor jezelf nemen.

Ik wens je het allerbeste toe voor de toekomst!

Groetjes,
Katrien




Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-9-2009 8:43:23

Ik vind je heel sterk en moedig Lies, en lief zeker met je mee!
Veel sterkte en ik wens je oprecht toe dat -wanneer je buik weer leeg is van relaties ;) - je toch die ene speciale mag ontmoeten waarmee het wel lukt!

Je hebt wel realistische verwachtingen en wil heus wel water bij wijn doen, maar 't moet van twee kanten blijven komen.

Take care!! (Ja, heb ni gereageerd maar wel gelezen in vorige topic(s))



Lies
15-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 8:59:38

Merci, doet me deugd.
Om eerlijk te zijn: ik voel me bevrijd en kan weer mezelf zijn, iets wat ik laatste 4-3 weken niet meer was en ik voel me ook weer thuis in m'n eigen huis.
Ergens zie ik het als (al de zoveelste) levensles.
't komt ooit wel 'ns maar voor mij hoeft het dit jaar niet meer te zijn, kheb tijd.



tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-9-2009 10:32:15

Beste Lies,

ja, dit is nooit leuk natuurlijk maar nog steeds beter alleen dan slecht vergezeld, hé !
En ja hoor, reken maar dat er voor jou ook een dag komt dat je zal overlopen van geluk omdat je verloofde je pas ten huwelijk vroeg !
En als je behoefte hebt aan wat opmontering of vriendschap, of zelfs gewoon wat wil praten, mag je altijd (en geheel vrijblijvend) mailen (tamavanti@yahoo.fr) ; ik wil gerust een luisterend oor voor je zijn in deze toch wel bittere periode.

Groetjes



Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik10-9-2009 11:15:26

Lies,

Ik denk, net als velen hier, dat je de juiste beslissing genomen hebt, die op termijn véél beter zal zijn voor jou ! Maar ik kan me wel inbeelden dat het nu erg zwaar moet zijn... Gelukkig voel je nu al dat het beter is zo. En inderdaad, als hij zo reageert, dan zit die relatie toch echt volledig verkeerd, en zou trouwen een grote fout zijn...

Sterkte ermee !



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 14:18:14

Hey Lies,

Je hebt de juiste beslissing genomen meid !
Ga je eigen weg weer en volg het pad op je eigen manier en aan je eigen snelheid. Ik ben er zeker van dat je een goede man zal treffen en op dat moment zal dit forum je veel inspiratie en blijdschap brengen.
Laat alles nu maar even rusten en zinken.

Veel succes verder !!!

TINA



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik10-9-2009 16:51:48

Hey,

Véél succes Lies en bravo met je beslissing!! Inderdaad, beter nu dan binnen een jaar! Je hebt een wijs besluit genomen!

Groetjes,
Patricia



Sofie

 Meld misbruik11-9-2009 14:17:02

Veel succes meis! Er zijn nog genoeg mannen op de wereld en er is vast wel een deksel dat beter op je potje past :-)
Sofie
15/05/10


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...