Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

glanzende mooie benen

  9-9-2009 15:28:21
heyyy,

ik heb een kort kleedje voor ons huwelijk. nu vraag ik me af hoe ik het best mooie glanzende benen krijg. als ik me onthaar krijg ik nogal eens van die tikkeltjes en dat wil ik die dag dus niet.
hopelijk kunnen jullie mij helpen

groetjes daisy

daisy
3-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1891


Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik9-9-2009 15:50:11

Hey,
Mss je benen laten waxen een week ervoor? En dan 2dagen voor je trouw is goed scrubben en dagelijks insmeren met een voedende bodylotion (eventueel eentje met glans in)



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik9-9-2009 16:05:09

Hey Daisy,

Ik sluit me aan met wat Prinses postte, maar als je je benen nog nooit hebt laten waxen, zou ik op voorhand toch al een keertje 'op proef' gaan. Wie weet kan je niet zo goed tegen de wax en ga je nog meer tikkeltjes krijgen.
En een aantal keren onder de zonnebank gaan of zelfbruiner smeren zal de tikkeltjes ook minder doen opvallen. Er zijn ook zelfbruiners die je benen al onmiddellijk kleur geven (een soort foundation voor je lichaam dus).



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-9-2009 8:45:33

Ik heb erg glanzende benen van Veet al of als ik net net geschoren ben. Bodylotion helpt wel natuurlijk.



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik10-9-2009 8:59:45

Ik zou een tijdje voor je trouw, je dagelijks insmeren met een goede vette creme. De blauwe pot van nivea vind ik nog altijd een geweldig goed resultaat geven. Ik zou ook voor het waxen gaan... Of de spray van veet...



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 10:29:52

Hallo,


Ik gebruik een mesje met zeep eraan en telkens ik mijn benen heb geschoren en wij gaan ergens naartoe krijg ik altijd de vraag "amai hoe doe jij dat"???.
Is overal verkrijgbaar ,ik haal het in Carrefour.

Gwen
14/05/2010



joke
1-8-2009
 Meld misbruik10-9-2009 13:36:19

panty's???? je voeten zullen je er dankbaar voor zijn.

je moet er uiteraard geen goedkope van de zeeman of zo kopen, maar een iets duurder stel doet bij mij toch wonderen.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-9-2009 13:37:32

Ik vind benen nog altijd het mooiste in kousen. Kan huidskleurig zijn, maar die geven sowiezo al een mooie glans en ze camoufleren kleine schoonheidsfoutjes.

Als je toch kiest voor blote benen: ik heb een droge olie van Yves Rocher met daarin goudpoeder of zoiets. Dat geeft een hele mooie glans zonder glittereffect.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...