Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nacht van de Bruidjes

  7-9-2009 14:52:47
Onlangs heb ik een feestje gegeven waarbij we met bevriende koppels weer eens onze trouwkleren hebben aangetrokken.
Dit gaf heel leuke foto's.
Misschien dat bruidjes in spe op dit forum ideeën voor een trouwkleed kunnen opdoen met deze beelden ;-)

http://picasaweb.google.be/dirk.vanhaecke/NachtVanDeBru...

Dirk
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1081


barbara
17-7-2010
 Meld misbruik7-9-2009 15:44:52

Zag er heel leuk uit!
Ik zie dat het in Brugge was. Breng je op de hoogte als dit nogmaals doorgaat? Ik ben namelijk van Brugge en ik ken heel wat enthousiaste vriendinnen die dit ook eens zouden willen doen. Wat hebben jullie dan nog zoal gedaan? Samen iets gegeten, gedronken,...?



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik7-9-2009 15:55:37

Dat idee heb ik vorig jaar ook besproken met een vriendin. Zou toch leuk zijn om zo'n grote fuif te geven! En inderdaad: mooie foto's!



Deanie

 Meld misbruik7-9-2009 18:25:45

Mega leuk idee, en sjieke foto's wi!!!

Deanie
12/06/2010



Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik8-9-2009 12:04:28

Heel leuk !!! Schitterend idee, heb zelf ook zoiets eens op het forum gezet, dit zou eens met heel veel bruidjes moeten gedaan worden; kan superleuk zijn !
Ik ben er zeker voor te vinden !!



ann

 Meld misbruik9-9-2009 12:53:42

Graag wat meer info over praktisch kant, hoe is het idee gekomen, hoe verliep het financiele gedeelte, ...
En ja, het zijn super fotos!
Groetjes



Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik9-9-2009 13:52:22

@Barbara: dit was een feestje onder vrienden die we misschien wel eens zullen herhalen maar het zal niet voor volgend jaar zijn...
@Ann: het idee kwam van een vriendin. De avond zelf foto's van touwtrekken enz daarna fuif met bescheiden inkomprijs. Geen eten of zo, wel welkomstdrankje. Was een privé-fuif op uitnodiging. Enkel vrienden/kennissen, niets grootschaligs, 90 mensen in totaal. Intro feestje was een 'openingsdans' voor alle trouwkoppels + fotoprojectie van de originele trouwfoto's en de foto's van de avond zelf.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...