Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

22 augustus ons sprookjeshuwelijk van Andries & Liesbet

  7-9-2009 11:41:22
Hallo iedereen,

22 augustus 2009 was de mooiste dag van ons leven!!
Het was net zoals een sprookje, alles verliep ook volgens plan en we hebben ons in niets geen zorgen gemaakt. (we hadden er dan ook heel veel voorbereidingswerk ingestoken); het was één en al genieten!!!
's morgens kwam mijn ventje me ophalen met een heel mooi bruidsboeketje!! Alles was dan ook in thema van wit en rood , zoals wij en het bruidsboeketje.
We zijn dan eerst met een oldtimer foto's gaan trekken. Met een fotografe en 2 cameramannen voelt dit toch wat onwennig aan, maar het was toch wel het begin van ons sprookje...
Dan gingen we nog eerst in het park enkele fotootjes nemen, toen we plots de familie al zagen zwaaien.
Het was het moment van het burgelijk huwelijk en iedereen stond ons al op te wachten...
Allemaal zo chic!! Ik stond versteld.
Het burgelijk huwelijk is nog spontaan en vloeiend gegaan. Met hier en daar een kluchtje.
Daarna met de dichte familie broodjes gegeten en iedereen gaf ons complimentjes met mijn trouwkleed en zijn trouwkostuum. Het was ontspannend , zo heel de familie tesamen, gezellig wat broodjes eten. :-)
Dan verliep alles héél vlug, de ceremoniemeester kwam toe , de chauffeurs, en iedereen werd klaargezet voor de huwelijksviering in de kerk.
Dan vertrokken we met de suite naar de kerk.
Alle 8 auto's reden heel prima en het was prachtig dit te zien , ook voor mijn vriend die oldtimerliefhebber is, was dit een heel speciaal moment!
Mijn vader en ik moesten als laatste naar binnen. En al da volk dat al aan de kerk stond. Amai!!!! Speciaal hoor.
(spijtig dat ik niet heel de suite naar binnen zien wandelen heb.)
De kerkviering duurde 1uur en 50 minuten, maar we hebben van elke seconde genoten!! We hadden er dan ook wel heel veel werk in gestoken!! Mijn broer en mijn schoonzus hadden zelf de preek voorgelezen en hem zelf gemaakt. Mijn vriendin speelde saxofoon. En er speelde ook iemand gitaar die er bij zong. En heel veel mensen die hun best gedaan hadden om voor te lezen.
Prachtig gedaan, echt waar!!
Dan kwamen we naar buiten en zagen we nog veel meer volk, allemaal glunderende gezichtjes die naar ons keken. Dat gaf ons echt een goed gevoel omdat er zoveel mensen kwamen kijken naar ons. Iedereen zei ook dat ze genoten hadden van onze viering. Het was een zeer persoonlijke viering met veel geknuffel en gekus.
Geert Pattyn had ons bloemen versierd in de kerk en nam ze dan mee naar de feestzaal, terug witte en rode bloemen om in ons thema te blijven. Prachtig gedaan.
Dan reden we naar het vijverhof, waar we heel goed onthaald werden. De eerste fles stond al klaar om te laten ontkurken door mijn man. Dat gaf een goeie knal!!
130 à 140 mensen kwamen naar de eerste receptie, veel handjes geschud en kusjes gegeven, het was een fijne receptie met heel mooi weer , zicht op een vijver, lekker buiten staan met een sfeerjazzbandje op de achtergrond.
Heel gezellig!
We kregen enorm veel complimenten en iedereen zei dat ze het een hele goede en toffe receptie vonden. Op het einde van de receptie mochten we dan ook een boottochtje maken aangeboden door het vijverhof. Iedereen van de receptie zwaaide naar ons terwijl we vaarden. Amai, zo erg leuk!!
De receptie was zelfs zo goed dat ze een uur uitliep en wij moesten ons voorgerecht opeten in 20 minuten, want de andere mensen van het avondfeest waren al aan het wachten...
Dan begon de 2de receptie (120 mensen) met de avondgenogigden, het was ook nog heel goed warm weer, zodat we terug buiten stonden, alhoewel het al 19u30 was. De jazz band was terug van de partij om de sfeer er goed in te steken.
Toen iedereen in de zaal was hebben we een perfecte intrede gemaakt , we voelden ons echt zot en hebben een goed showtje gemaakt op lac de conemara!
Ambiance meteen verzekerd!
De hoekip is zeer sterk aan te raden, iedereen vond hem zeer zacht en zeer lekker!! Het dessertbuffet was ook goddelijk!! En een speciale hoge taart die ook het vijverhof gemaakt had. En lekker ook!
De sfeer zat meteen goed en als kers op de taart hebben we een speciale openingsdans gedaan op a whole new world van alladin. Niemand wist van iets en ze zaten allemaal te staren naar ons.
Iedereen vroeg zich af hoeveel jaar dansles we gevolgd hadden, terwijl we maar 2 uren privedansles gevold hadden (wel met heel veel oefening erna). Achterna een welverdiend applaus natuurlijk. Gevolgd door een spetterend knalfeest!!!
Mijn broer en mijn zus hadden zelfs ook nog voor een verrassing gezorgd dat mijn man mijn kouseband moest afdoen met zijn tanden. Ambiance verzekerd.
Op het einde hebben we onze openingsdans nog eens opnieuw gedaan met alle laatopblijvers rond ons in een kring.
Heel plezant!!
Kortom een sprookje van een dag!! een echte droom die uitkwam voor ons!!
We zijn dan de woensdag vertrokken op huwelijksreis naar Sorrento in Italië, de wittebroodsweken zijn we nog altijd aan het vieren. :-)

mvg Liesbet & Andries

amateurfoto's op
http://onzetrouwpagina.com/trouwen.asp?pagina=liesbeten...

Liesbet
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1234


Windy
19-9-2009
 Meld misbruik7-9-2009 12:29:04

Het is een heel mooi verslagje Liesbet! :)
Jullie zagen er prachtig uit! Nu verlang ik nog meer naar onze dag :)
Bij wie hebben jullie die privélessen genomen voor de openingsdans?

Groetjes,
Windy



Tine
28-8-2009
 Meld misbruik7-9-2009 12:39:54

Hallo,
Wij zijn op 28 augustus getrouwd in het vijverhof, bij ons was het ook volop genieten! Op het bootje hebben wij ook foto's laten nemen, heel leuk.
Geniet ook nog van jullie wittebroodsweken!
Tine



Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik7-9-2009 12:43:52

privédansleraar is oliver
teachergent@gmail.com
een zeer flexibele jongeman die heel goed kan dansen!
Hij houdt ook rekening met uw wensen en uw dans wel of niet kunnen. :-)



Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik7-9-2009 12:44:58

De privedansleraar oliver is van gent en komt naar gelijk waar voor een kleine bijdrage. Hij vraagt 20 of 30 euro per uur. teachergent@gmail.com



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik7-9-2009 16:01:10

Hey Liesbet,
Proficiat met jullie huwelijk! Ik heb genoten van jouw verslagje en de mooie foto's! Wij zijn op die dag ook getrouwd en inderdaad: het weer was prachtig!
Nog veel geluk samen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...