Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd

  10-10-2005 8:19:03
Hallo allemaal,

Het is allemaal achter de rug, 24 september zijn we getrouwd. Het was een prachtige dag. Zalig weer, alles vlot verlopen, iedereen gelukkig, een geweldig feest, ... kortom onze dag was echt perfect en inderdaad tot hiertoe de gelukkigste van mijn leven. Een dag vol emoties, die enorm snel voorbij gaat, maar echt wel de moeite loont.
Zondag onmiddellijk op huwelijksreis vertrokken naar Mauritius, hotel legends, perfect gewoon. Een prachtige reis op een mooi eiland. Genieten, ons in de watten laten leggen, ... kortom ZALIG. Sinds vrijdag terug, nog eens alle mooie cadeaus bekeken en alle bloemen (wel op foto, want daar schiet na 2 weken niet veel meer van over), nagenieten en nu terug aan het werk. Aan alle mooie liedjes komt een einde, maar ons liedje begint nu pas echt hé.
Ik heb hier in de aanloop naar onze trouw een aantal mensen beloofd ons misboekje nadien door te mailen en een voorbeelduitnodiging ed. Iemand vroeg ook naar een verslag van onze reis. Enfin, in het heetst van de strijd van de voorbereidingen, ben ik alle emailadressen en vragen kwijtgespeeld, dus als het nog nodig moest zijn, kan je ze hier misschien nog eens vermelden.

Alvast aan iedereen nog veel suc6 met de voorbereidingen, geniet ervan en maak er iets mooi van. Wij hebben veel zelf gemaakt en dat maakte het wel bijzonder. Iedereen was vol lof over onze uitnodigingen, kon niet zwijgen over onze "prachtige mis", wauw, jullie hebben aan alles gedacht, de snoepjes aan de kerk, de tafelindeling, ... kortom het loont de moeite.

Groetjes,

An & Tom - 24.09.2005

An
24-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 30 | Gelezen: 1504


cindy
10-6-2006
 Meld misbruik10-10-2005 8:49:57

PROFICIAT AN EN TOM

amai zeg das allemaal leuk he zo van die mooie verhalen zenne.

je mag altijd van alles een voorbeeld door mailen naar mij
cindy.laforce@hotmail.com

bedankt en nog eens proficiat

10.06.2006



gert
12-11-2005
 Meld misbruik10-10-2005 10:02:47

Hallo An,

Een dikke proficiat voor jullie allebei ! Gelukkig is alles naar wens verlopen. Geniet nu nog maar lekker na hé.

Ik had je gevraagd om ons iets te laten weten over het hotel Legends op Mauritius. Wij hebben ondertussen onze reis naar daar geboekt en vertrekken 15/11/2005.
Ik heb uit je bericht hierboven alleszins al begrepen dat je huwelijkreis ook geslaagd was, maar kan je ons misschien nog iets meer laten weten : tips ivm uitstappen op het eiland of wat meer info over het hotel ? Mijn mailadres : gert.sevens@telenet.be

Alvast bedankt,

Groetjes,
Gert



Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik10-10-2005 11:30:51

Heeele dikke proficiat voor jullie beiden!! Ik hoop dat wij achteraf even enthousiast op 'onze dag' zullen kunnen terugkijken.
Ik ben al een heel stuk opgeschoten met ons misboekje. Ik had er een hele hoop verzameld, maar ik mis toch nog teksten die echt 'raken'. Ik zou dus erg graag dat van jullie ook eens lezen... Naar jullie uitnodiging ben ik ook benieuwd en alle andere originele ideëen zijn ook welkom op karolien@sadeco.be

Alvast bedankt!

Groetjes,
Karolien



Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik10-10-2005 11:35:41

Hoi An,

Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk. Ik wens jullie het allerbeste geluk toe.
Ik heb gezien dat jullie huwelijksfeest is doorgegaan in La Grange te Massenhoven.
Wij trouwen daar ook volgend jaar dus daarom had ik graag wat meer geweten over hoe het bij jullie was, hadden jullie de dj van de zaal? zo ja, was hij goed?

Groetjes



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik10-10-2005 12:08:07

Hey Ann,

Een hele dikke proficiat!!!
Tof dat alles zo goed verlopen is! als je wil mag je je uitnodiging versturen naar degelder.bouwmaterialen@skynet.be

Bedankt hé

groetjes
sofie
15 07 2006



EVELYN
12-5-2006
 Meld misbruik10-10-2005 12:43:03

Hallo,

wij trouwen op 19 mei en zou nu stilaan aan mijn misboekje beginnen. Indien mogelijk had ik dat van jullie wel graag eens bekeken.
groetjes en nog veel geluk.
Evelyn



EVELYN
12-5-2006
 Meld misbruik10-10-2005 12:46:30

hey,

was m'n email vergeten vermelden.
evelyn7vereecke@hotmail.com

bedankt !
groetjes,
evelyn



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik10-10-2005 12:55:36

Hey An & Tom,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en het welslagen ervan!

Graag had ik jullie uitnodigingen eens bekeken, en het misboekje is ook altijd welkom!

Alvast bedankt!
Sofie & Christophe
07/07/2007
sofie.desmedt@loyens.com



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik10-10-2005 13:00:03

Proficiat met jullie huwelijk en héél veel geluk samen!
Ik had het me al afgevraagd, hoe het geweest was: ik had zo vaak "An & Tom - 24.09.2005" zien staan dat ik super benieuwd was ;-) Fantastisch dat het zo'n prachtige, onvergetelijke dag was!!
Ik ben ook wel heel benieuwd naar je misboekje en alle andere zelfgemaakte creatieve dingen om inspiratie op te doen. Het maakt je huwelijk echt tot een heel persoonlijke dag, hè :-)

Mijn e-mailadres is bridetinne@yahoo.co.uk Alvast bedankt!

groetjes,
Tinne




Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik10-10-2005 13:14:35

hey,

ik ben momenteel ook nog op zoek naar allerlei teksten voor de misboekjes;
dus inspiratie is altijd welkom.

mijn mailadres: skiwi@yucom.be



An
24-9-2005
 Meld misbruik10-10-2005 13:15:32

Hallo allemaal,

Ik zal jullie zo spoedig mogelijk alles doormailen.

Aan Sofie die in La Grange gaat trouwen:
zoals verwacht was het geweldig. Omdat wij geluk hadden met het weer, hebben wij onze receptie buiten in de tuin daar kunnen houden, dat was zo relaxed en zalig. Alles heel verzorgd, ook het eten.
Wij hebben niet de DJ van de zaal genomen. Dat is Walter en wij hebben daar niet zo'n goede ervaring mee. Hij heeft gedraaid op het jubileum van mijn ouders in La Grange en wij vonden hem toen niet goed. Heb al wel mensen gehoord die hem wel goed vonden hoor, en mijn ouders hebben zelfs ondertussen naar een feest in die zaal geweest met hem als DJ en zeiden dat hij toen goed was. Wij hadden Wim Kleyn van Little Billy's Music, de muziekwinkel in Westmalle. Hij is ook gewoon van met La Grange samen te werken en we waren heel tevreden met hem. Dit weekend nog eens heel wat complimenten over hem gekregen.
En voor de rest heb ik echt niets dan lof, maar ik had ook niet anders verwacht. We kennen de zaal en ik was er heel gerust in (was al een ding minder waarin ik me zenuwachtig moest maken).

Veel suc6 verder.

An & Tom - 24.09.05



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik10-10-2005 13:36:05

hey An!

Proficiat!! Ik had er al aan gedacht, de 24e zei ik in Corfu (we waren toen op huwelijksreis)zelfs tegen mijn ventje dat er iemand van het forum ging trouwen (waarop hij: je bent verslaafd :) ). Blij dat alles goed gegaan is! Ga je trouwfoto's op jullie site zetten? Ik ga daar één van de dagen wel eens werk van maken maar 'k heb het nu te druk met genieten :)

groetjes!
Gaelle



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik10-10-2005 13:37:52

Hallo,

Zou je ook je misboekje kunnen doormailen naar jokevanneste@hotmail.com? Mijn boekje is eigenlijk klaar, maar je weet nooit dat ik nog een prachtig idee zie.

Groetjes,

Joke



Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik10-10-2005 13:49:22

Bedankt An voor de reactie over de feestzaal. Ik ben er al helemaalg gerust in. Nu had ik nog een vraagje: die dj uit westmalle heeft die een website? of heb je er misschien een adres van? Bedankt
En nog goed nagenieten hé

Groetjes



Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik10-10-2005 15:09:16

hallo

Je mag de voorbeelden ook naar mij mailen op ilse_de_maeyer@hotmail.com. Ik moet nog aan de misboekjes beginnen maar heb nog tijd genoeg, tis pas voor juli volgend jaar. De uitnodigingen zou ik ook graag zelf maken, dus alles is welkom hoor.
alvast bedankt.



gert
12-11-2005
 Meld misbruik10-10-2005 16:12:52

Hallo An,

Kan je mij ook je misboekje eens doormailen aub ? Ons misboekje is al een tijdje klaar, want we trouwen op 12 november, maar gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat je hier op het forum verschillende keren hebt laten vallen dat jullie een persoonlijke viering in elkaar hebben gestoken.
gert.sevens@telenet.be


Groetjes,
Gert



Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik10-10-2005 16:13:44

je mag mij ook altijd een voorbeeld van jullie uitnodiging sturen ... ben heel benieuwd! silvia.ballet@telenet.be



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik10-10-2005 16:30:19

Hey An en Tom,
Wat leuk om te horen. Ik had in een vorige reactie van jou op het forum, het adres van jullie website gevonden en bekeken natuurlijk. Jullie vakantiebestemming zag er echt formidabel uit en zo te horen was het effectief ook zo...
Mag ik ook jullie huwelijksboekje is inkijken? Wij trouwen op 26/8/2006. Nog even dus ;-)
Als je wil kijken op onze website: www.users.poink.be/evychristof
Nogmaals een dikke proficiat en geniet maar fijn van je wittebroodsweken.
Groetjes
Evy



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik10-10-2005 18:09:09

Hoi An,

Van harte proficiat!!
Waw, Mauritius, dat zou ik ook wel zien zitten hoor ;-)))
Ik heb nog heel wat voorbereidingen voor de boeg, dus mocht het lukken, mag je mij ook altijd je misboekje en eventueel uitnodiging mailen.
Alvast bedankt, en nog veel geluk en liefde samen!!

katrien.luytens@pandora.be

groetjes



eva
28-7-2006
 Meld misbruik10-10-2005 19:04:00

Hoi

Proficiat!!
Wij trouwen op 28/7/2006 en zouden ook graag enkele vbn hebben van trouwboekjes en uitnodigingen!

Bedankt!
eva.cordier@hotmail.com

groeten



Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik10-10-2005 19:07:10

hoi An,

Wij zijn volop bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk op 27-05-2006.
Wij zouden ook graag onze uitnodigingen zelf maken daarom ben ik heel benieuwd hoe die van jullie eruit zien ! kan je me die doorsturen ook je misboekje wil ik graag eens inkijken misschien doe ik nog toffe ideetjes op !
hilstalki@hotmail.com

Alvast bedankt
Hilde



joke
15-7-2006
 Meld misbruik10-10-2005 19:47:26

Dag An,

Aan het aantal reacties te zien ben jij nogal populair... Blij dat alles voor jullie perfect verlopen is. Zou je ook naar mij jullie misboekje en uitnodiging kunnen doorsturen? Ik ben al serieus aan het puzzelen maar voor sommige misonderdelen (bv evangelie) vind ik niet echt mijn gedacht.

Alvast bedankt en proficiat,

Joke
joke.vancoillie@advalvas.be



K
26-8-2006
 Meld misbruik10-10-2005 22:53:44

Hey Ann,

Alvast een dikke proficiat voor Tom en jou!
Super dat de dag zo perfect verlopen is!

Wij trouwen einde augustus 2006 en zouden ook heel veel zelf willen doen, vooral ook voor de persoonlijke toets aan het feest!

Wij wilden graag een persoonlijke viering in mekaar steken en zeker en vast ook onze eigen uitnodiging maken...

Moest je daarom jouw misboekje en uitnodiging een keertje kunnen doorsturen...zou super zijn!

Alvast bedankt en geniet nog van je wittebroodsweekjes!!

groetjes,
Katleen
bosmees@gmail.com



An
24-9-2005
 Meld misbruik11-10-2005 8:16:50

Hallo iedereen,

Ik heb gisteren een eerste mailtje gestuurd met ons misboekje, maar ik kan een aantal mensen niet bereiken, wegens mailbox niet groot genoeg. Ik zal proberen hier nog een aantal keer te komen kijken, maar mss kunnen jullie het verder naar elkaar doorsturen, want ik ga niet meer alle dagen zoals voor onze trouw komen kijen naar berichtjes.

Sofie,
Onze DJ: Wim Kleyn - 03 312 48 59, dat is de numme rvan zijn muziekwinkel, maar daar kan je hem best bereiken.

Groetjes,

An & Tom 24.09.05



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik11-10-2005 16:39:46

Hoi allemaal,

Ik behoor blijkbaar tot de ongelukkigen die het misboekje en de uitnodigingen niet hebben ontvangen...

Als iemand die ze wél ontvangen heeft, zo vriendelijk zou willen zijn ze naar mij door te sturen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sofie
07/07/2007
sofie.desmedt@loyens.com



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik11-10-2005 20:15:24

hé An, was mijn adres vergeten door te geven:
eveke_b@yahoo.com
groetjes
Evy



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik11-10-2005 22:35:39

Dag An,

Als je nog 'ns een poging zou doen: ik heb het ook niet aangekregen. Of iemand anders bij wie het wel lukte.

groetjes,
Tinne
bridetinne@yahoo.co.uk



gert
12-11-2005
 Meld misbruik12-10-2005 11:54:52

hallo An,

Jammer genoeg heb ik je misboekje ook niet gekregen. Kan je aub nog eens proberen : gert.sevens@telenet.be
En kan je me ook nog iets meer laten weten over je reis ?

Groetjes en bedankt,
Gert



Phyllis

 Meld misbruik12-10-2005 13:36:35

Hey An,

vooreerst van harte proficiat en geniet er maar van. Hierbij zou ik je ook willen vragen of je ook naar ons een kopie van je misboekje zou willen sturen...
phyllis.geysen@advalvas.be

groetjes,
Phyllis



ilse
22-7-2006
 Meld misbruik14-10-2005 0:32:58

Hoi An

Een dikke proficiat met je huwelijk
Kan ik ook een vb van je misboekje en uitnodiging krijgen. Ik trouw op 22/07/2006.
Dank u wel alvast. groetjes ilse.beeken@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...