Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

just married!!

  4-9-2009 12:55:14
hey bruidjes,
ik ben nu reeds 28dagen getrouwd en het is echt super goed meegevallen!! ik ben getrouwd op 7/8/2009 de 'populaire' datum. We hebben ons op het trouwfeest echt geamuseerd en er met volle teugen van genoten!! alleen jammer dat de dag zo snel om gaat...
de week voor de trouw hebben we nog veel tegenslagen gehad, overlijden van familielid, de ringen die pas 4dagen op voorhand klaar waren terwijl het ontwerp al binnen was van 4maanden ervoor! het vervoer had afgebeld dus we hadden nog ander vervoer moeten zorgen, de band dat kwam optreden kregen we niet aan de lijn,.. maar alles heeft een mooi plaatsje gekregen en het is een prachtige trouw geweest.

een week na de trouw zijn we op huwelijksreis geweest voor 12dagen, dit was ook welkom na alle voorbereidingen en stressmomenten.
Het getrouwd zijn voelt niet echt anders aan maar je hebt een hechte band samen waar je echt van kan genieten.
Het is leuk om je eigen gezinnetje te hebben. we hebben het op de traditionele manier gehouden, dus niet samenwonen voor de trouw en het valt zeer goed mee...

Ik wens iedereen een mooie bruiloft, en geniet ervan!!!

greetz x

Ester
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 782


Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik4-9-2009 14:55:31

Een hele dikke PROFICIAT van een bruidje dat ook net zo lang gehuwd is ;o)

Zijn er al toffe foto's te bezichtigen?

Grtjs, Sabrina
28 dagen getrouwd!



Ester
7-8-2009
 Meld misbruik4-9-2009 16:07:58

De fotograaf is nog bezig met ons fotoboek, maar ik heb wel nog amateursfoto's van wat vriendinnen gemaakt hebben.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-9-2009 16:33:47

Proficiat!
Wij zijn 34 dagen getrouwd. Op 1 augustus. Bij ons ook alles kei leuk. Inderdaad de dag gaat vlug hé. De film hebben we al. Ah die emoties komen zo terug. De foto's gaan we vanavond halen op dvd. Ze hebben ook al een diashow ervan gemaakt. Een boek ga ik zelf maken via internet. Ik kan alleen nog niet goed kiezen met welk programma.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...