Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum

  9-10-2005 11:58:57
Ik heb al vele reakties gehad over mijn vraag ivm een trouwkostuum waarvoor dank
maar op een berichtje wil ik echt even reageren een kostuum van Hugo Boss voor 300 eu, dat bestaat niet,ik ken de merken,en dit kan gewoon niet, ik ben met een vriend een heel simpel kostuum gaan kopen bij Hugo Boss, vest, broek, centuur, hemd, das, en schoenen, dat is vijf jaar geleden en dat betaalde hij 1480 eu, en dat is zolang geleden, en de kleding is er toch duurder op geworden denk ik
ik ga zowiezo voor Boss die zijn goedkoper dan het italiaanse merk dat ik voor ogen had, en ik denk dat het wel moet lukken voor een 1000 eu, voor het totaalpakket,een kostuum huren moet ik hem niet voorstellen, dat doet hij niet, wat wel heel mooi is , is voor elke man in de suite een jacket huren, maar een kostuum alleen,is niet zo ons ding
er waren hele lieve leuke behulpzame reakties bij, maar 300 eu voor een kostuum van Hugo Boss, dat kon ik niet nalaten even te reageren, dat bestaat niet, dan bedoel ik vest, broek, hemd, das!
groetjes

pegie

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1683

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info