Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog net 1 jaar te gaan

  3-9-2009 12:42:23
heyy allemaal,

vandaag nog net 1 jaartje te gaan voor het onze grote dag is. het is een gek en raar gevoel dat volgend jaar op dit moment alles aan de gang is. het is trouwens ook vandaag de verjaardag van mijn toekomstige, dus dubbel feest

groetjessssss

daisy
3-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 910


Sophie

 Meld misbruik3-9-2009 15:20:23

Geniet vandaag maar van het feest en het jaartje dat komt van de vele voorbereidingen van jullie huwelijk.

Veel succes

Groetjes

Sophie

xxx



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik3-9-2009 16:57:30

hey sophie,
bedankt voor de reactie, wij zijn verloofd van 26 juni en zijn ook dadelijk aan het plannen gegaan. heel veel is al gedaan eigenlijk. ik denk dat wij beiden in een zwart gat gaan vallen na de trouw, wij zijn er dagelijks mee bezig nu :-)

groetjes xx



Laura
4-9-2010
 Meld misbruik3-9-2009 22:39:56

Onze trouwdatum is 4 september 2010..dus morgen over één jartje is het bij ons ook zover!



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik3-9-2009 22:56:16

hey laura

ohh leuk hoor, zijn jullie ook al zo met al de voorbereidingen bezig? van waar ben jij?

groetjess



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik4-9-2009 15:05:18

Wij trouwen ook binnen exact één jaar! De zaal en het uur van de mis liggen al vast maar dat is voorlopig alles. Dit weekend gaan we wel eens zoeken naar een fotograaf en een dj want die moet je blijkbaar op tijd vastleggen.



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik4-9-2009 15:31:03

heyy,

fijn he al die voorbereidingen. mijn schoonzusje zal de fotos maken dus fotograaf heb ik niet nodig. onze teksten voor het misboekje hebben we al wel en het ontwerp van de uitnodegingen ook. ik vind het fijn om alles rustig te doen. elke dag wat, zo genieten we er een heel jaar van. ons zaaltje ligt ook vast en de dj zal deze week gebeuren.

groetjess


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...